اعتراض رد شد: چهار امتیاز باشگاه انگلیسی برنگشت


سرویس خبر شماره: 2019793
18 مه 1403 در 3:15 ب.ظ.
500 امتیاز خبر

1نقطه نظر

اعتراض باشگاه ناتینگهام فارست به تغییر رای برای کسر چهار امتیاز از لیگ برتر انگلیس رد شد.

اعتراض رد شد: چهار امتیاز از باشگاه انگلیسی برنگشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اعتراض ناتینگهام فارست به کسر چهار امتیاز به دلیل نقض قوانین سودآوری و پایداری لیگ برتر (PSR) رد شد. اتلتیک تایید کرد که دفاع باشگاه برای متقاعد کردن لیگ برتر کافی نیست.

کمیته مستقل لیگ برتر تصمیم گرفت در ماه مارس چهار امتیاز از باشگاه کسر کند. فارست متهم به از دست دادن بیش از 40 میلیون یورو در یک دوره سه ساله شد.

بر اساس این دستورالعمل، فارست می توانست شش امتیاز جریمه شود، اما لیگ برتر به دلیل “درخواست زودهنگام” و “همکاری عالی” باشگاه، مجازات سخت تری برای باشگاه در نظر نگرفت.

فارست در جلسه استماع در 24 آوریل به این تصمیم اعتراض کرد، اما کمیسیون مستقل تصمیم گرفت ممنوعیت قبلی را حفظ کند. فارست استدلال کرد که آنها در مقایسه با سایر باشگاه‌های لیگ برتری که محدودیت‌های مخارج بسیار بالاتری به دلیل مدت اقامت در لیگ برتر داشتند، در یک نقطه ضعف جدی قرار داشتند.

2019312

ناتینگهام فارست با سه امتیاز بیشتر از لوتون تاون، با دو بازی باقی مانده به پایان فصل در رده هفدهم جدول باقی مانده است. شاگردان نونو اسپریتو سانتو شنبه آینده قبل از بازی آخر فصل مقابل برنلی به مصاف چلسی می روند.

مجله اخبار فوتبال خارجی