پرسپولیس و سپاهان بیانیه مشترکی خواهند داد


سرویس خبر شماره: 2019775
18 مه 1403 در 2:32 ب.ظ.
3.7 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

همه ما در شکل دادن به این رویدادها نقش داریم.

رئیس اداره مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که ریشه توهین و بی احترامی در فوتبال و جامعه ایران برطرف شود.

پرسپولیس و سپاهان بیانیه مشترکی خواهند داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان محمدی سرپرست معاونت مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال در گفتگوی تلفنی شب گذشته سپاهان و استقلال خوزستان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، ضمن تبریک به باشگاه سپاهان گفت: من هستم. خوشحالم که باشگاه باسابقه سپاهان و برخاسته از دل مردم فرهیخته اصفهان واکنش نشان داد و اشتباه را پذیرفت و از آن انتقاد کرد.

او ادامه داد: اگر کسی یا هر باشگاهی از این اتفاق ناراحت است و آن را بیان نمی کند و ادعا نمی کند، سعی کنید این اتفاق تکرار نشود، هر باشگاهی باید در قبال هواداران خود مسئولانه عمل کند و همه به کمپینی بپیوندیم که فوتبال بهتری را رقم بزند.

محمدی گفت: سپاهان و هوادارانش در دو دهه گذشته به فوتبال ایران و آسیا شور، اشتیاق و معنا بخشیده اند و وجودشان مایه خیر و برکت بوده است. اینکه خطا را بپذیریم و در جهت اصلاح قدم برداریم، رفتار بسیار خوبی است. ما باید از آن استقبال کنیم و به دنبال آن باشیم. و اگر با توجیه نرویم.

رئیس اداره مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من دوست دارم این اتفاق بیفتد و این دو باشگاه بیانیه مشترکی بدهند و اذعان کنند که در این اتفاق سهل انگاری شده است که باید دست به دست هم دهیم تا فوتبال بهتر شود و مردم بیشتر به فوتبال احترام بگذارند.

او همچنین گفت: مدیران و بازیکنان باید دست از این رفتار بردارند، من به دنبال مقصر نیستم، بلکه باید جلوی کسی که اقدام بد را آغاز کرد، گرفته شود، سیاست چشم در برابر چشم هدف دیگری جز کور کردن دنیا ندارد. حتی وقتی هوادار به حریف تهاجمی می کند، روحیه بازیکن در زمین هم بد است و اصلا با فرهنگ ما سازگاری ندارد.

محمدی با اشاره به اینکه اولین ورزش اسپانیایی گاوبازی است، گفت: این هفته در جریان یک مسابقه بازیکنان تیم ختافه به همراه مادر خود وارد زمین شدند و به او احترام گذاشتند. امیدوارم بازیکنان، مربیان، رسانه ها و همه بپذیرند که ما در شکل گیری این رویداد نقشی داریم.

رئیس اداره مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال در پایان اعلام کرد: آرزو می کنم روزی اگر هواداران یک تیم به حریف توهین کنند، بازیکنان از هواداران بخواهند که این کار را نکنند، امیدوارم این روز را ببینم و در مقابل این بازیکن که به فوتبال، فرهنگ و زیبایی احترام می گذارد، تعظیم کنم.

مجله اخبار فوتبال داخلی