لیورپول “هیچ نشانه ای” مبنی بر انصراف داروین نونز – لیورپول اف سی نشان نمی دهد

آینده داروین نونز با بازی هایش در کانون توجه قرار گرفته است، اما در حال حاضر هیچ نشانه ای وجود ندارد که او در تابستان به جایی برود.

شماره 9 لیورپول از زمان پیوستن به این باشگاه در سال 2022 خود را مورد علاقه هواداران قرار داده است، اما او به همان اندازه از از دست دادن موقعیت های بزرگ و یافتن مدام خود در آفساید ناامید شده است.

او هنوز فقط 24 سال دارد و 33 گل و 17 پاس گل در 94 بازی به ثبت رسانده است، اما با تغییرات زیادی که در تابستان رخ می دهد، تردیدها در مورد آینده او ظاهر شده است.

این ایمیلبا این حال، لوئیس استیل، خاطرنشان کرد که در حال حاضر «هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که لیورپول عجله دارد تا پس از تنها دو فصل، نونز را کنار بگذارد».

هشداری که در مورد آن وجود دارد این است که آنها «برای جبران هزینه‌ای که پرداخته‌اند، تلاش خواهند کرد»، که می‌تواند به 85 میلیون پوند افزایش یابد، که تا حدودی در ارزیابی آینده نونز، بازوی لیورپول را پشت سر می‌بندد.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 24 آوریل 2024: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، داروین نونیز را پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین اورتون اف سی و لیورپول، دویست و چهل و چهارمین دربی مرسی ساید، در گودیسون پارک در آغوش گرفت.  اورتون 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/پروپاگاندا)

نونز به طور گسترده ای به عنوان خرید یورگن کلوپ شناخته می شود، و جدایی تابستانی او، علاوه بر تغییر سلسله مراتب در باشگاه، باعث خواهد شد که طرفداران شماره 9 به سرعت کاهش پیدا کنند.

بازیکنی در آنجا حضور دارد، اما نونز که تمام ردی از او را در لباس لیورپول از اینستاگرامش حذف می کند، علاوه بر زبان بدن افسرده اش، بازیکنی را نشان می دهد که ممکن است نشان داده باشد. خود خواسته ها

با توجه به اینکه لیورپول مبلغ هنگفتی برای انتقال پرداخت کرده است و نونز تا سال 2028 قرارداد دارد، اگر او در واقع این کار را انجام داده باشد، نمی تواند به سادگی خروج اوروگوئه ای باشد.

بدون شک آینده نونز در ادامه فصل و تابستان مورد بحث قرار خواهد گرفت، اما می توانیم مطمئن باشیم که لیورپول در تصمیم گیری عجله نخواهد کرد زیرا آنها بزرگترین تغییر تابستانی خود را در تقریبا یک دهه اخیر انجام می دهند.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/liverpool-showing-no-indication-of-giving-up-on-darwin-nunez/ منبع: