پرشور و پرشور مانند ساپینتو (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال استقلال روز سختی را مقابل شاگردان فرزاد حسینخانی سپری کرد که در دو هفته ابتدایی در روز ویژه ورزشگاه آزادی عملکرد بسیار خوبی داشتند که با حضور هواداران زن این تیم چپ حال و هوای خاصی به خود گرفت.
شاگردان فرزاد حسینخانی مانند فصل گذشته با ایده های تدافعی مقابل استقلال قرار گرفتند که یکی از دلایل اصلی صعود این تیم به لیگ برتر بود. روی زمین راه برو
عملکرد خوب شاگردان حسین خانی در نیمه دوم ادامه یافت و آنها می توانستند روی خروج سریع محمدامین اسدی به گل برسند اما این استقلال بود که با تعویض سرمربی پرتغالی خود و گل کوین بار دیگر روند را در دست گرفت. یاماگا. و با سه امتیاز از زمین حذف می شود.


آبی پوشان تهرانی پس از باخت تلخ هفته اول مقابل سپاهان که یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود، موفق شدند از دو بازی 6 امتیازی شوند و ساپینتو که روز سختی را در هفته اول مقابل مورائیس پشت سر گذاشت. رفته بود، در دو بازی قبلی با 4 گلی که تیمش مقابل حریف به ثمر رساند، به خوبی توانست احساسات خود را بیان کند.
تصویری که مشاهده می کنید چند ثانیه پس از گل استقلال است که ساپینتو را روی بهزاد غلامپور نشان می دهد. اتفاقی که معمولاً مربیان خروجی استقلال در کنار غلامپور، مدافع سابق تیم ملی، از انجام دادن آن به گل رضایت نمی دادند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1840320
03 سپتامبر 1401 در 23:16
27.8K |

24نقطه نظر

مربی برتر پرتغالی در غلامپور!

ریکاردو ساپینتو موفق شد دومین پیروزی خود را در سومین مسابقه فصل جشن بگیرد.

پرشور و پرشور مانند ساپینتو (عکس)