فدراسیون سنگال بازی با ایران را تایید کرد


سرویس خبر شماره: 1840321
03 سپتامبر 1401 در 23:22 |
5.2K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

بازی مقابل قهرمان آفریقا قطعی شد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ در یکی از دیدارهای تدارکاتی بعدی فیفا به مصاف سنگال خواهند رفت.

فدراسیون سنگال بازی با ایران را تایید کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از فیفادی قبلی که انتقادات زیادی را متوجه مسئولان فوتبال کرد، آنها تمام تلاش خود را به کار بستند تا آخرین اردوی قبل از تیم ملی را در آخرین فیفا قبل از اعزام تیم به جهان بهتر کنند. رقابت های جام حذفی تیم ملی تا چند روز دیگر سه دیدار برگزار می کند.
اولین بازی تیم ملی قرار است 20 یا 21 شهریور برابر تیم امید برگزار شود، سپس شاگردان اسکوچیچ اول اکتبر در اتریش به مصاف اروگوئه خواهند رفت.
هم اکنون و در جدیدترین آپدیت در حالی که اخباری مبنی بر بازی ایران و سنگال در تاریخ 14 مهرماه منتشر شده بود، فدراسیون فوتبال سنگال این دیدار را به تقویم خود اضافه کرد تا دیدار با قهرمان آفریقا برای معاینه فنی تیم ملی قطعی شود. تیم کارکنان و بازیکنان

با این توصیف، تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار مقابل اروگوئه که در گروه هشتم رقابت های جام جهانی با تیم های غنا، پرتغال و کره جنوبی قرار گرفت، از امتیاز دیدار مقابل ایران برای صعود به میدان خواهد رفت. تیم های آسیایی بیشتری را بشناسید و با کره جنوبی دیدار کنید. به مصاف سنگال خواهد رفت. سنگال در گروه اول این مسابقات با تیم‌های اکوادور، هلند و قطر قرار گرفت و بازی با ایران را شبیه‌سازی بازی با قطر میزبان مسابقات دانست.



مجله اخبار فوتبال داخلی