پرواز دیاز برای باز کردن دروازه تاتنهام (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1870475
26 فوریه 1401 ساعت 00:11
1.2 هزار |

0نقطه نظر

دفع دوبل فورستر برای نجات دروازه کارساز نبود

براهیم دیاز در دقیقه 7 اولین گل بازی را به ثمر رساند. با اصرار کاپیتان میلان، یک موقعیت نه چندان جدی منجر به صحنه سازی برای گل اول آنها شد.

1801974

با توجه به پشتکار کاپیتان میلان و پرواز دیدنی وینگر از این تیم، دروازه تاتنهام در بازی امشب خیلی زود باز شد.

پرواز دیاز برای باز کردن دروازه تاتنهام (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان و تاتنهام بازی رفت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهند کرد. گل اول این دیدار خیلی زود به ثمر رسید و در کمتر از ده دقیقه توپ از خط دروازه میهمان عبور کرد.

متئو هرناندز در سمت چپ از یک پرش طول، توپ ارسالی از زمین را بالای سر مدافع پاریسی گرفت و وارد محوطه جریمه شد. ضربه او روی دروازه توسط فریزر فورستر مهار شد تا براهیم دیاز در ریباند فرصت گلزنی داشته باشد. ضربه این بازیکن بلافاصله توسط دروازه بان تاتنهام با یک دفع دیگر مهار شد. اما این پایان کار نبود.

1801975
1801976

دیاز که در باز شدن دروازه نظاره گر برگشت توپ بود، وقتی متوجه شد که این بار نمی تواند از پاهایش برای ریباند استفاده کند، با شیرجه ای طولانی خود را به سمت توپی که مدافعان پاریسی می خواستند پرتاب کرد. گل اول میزبان را بسیار زیبا به ثمر رساند.

دیاز در این بازی با وجود گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و گذشت ده بازی از آخرین گل خود در سری آ موفق شد در این بازی گلزنی کند.

1801977
دیاز با گلزنی در ساعت 6:49 بعد از رونالدینیو سریعترین گل تاریخ میلان را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی