کپی پرسپولیس دیابات از نسخه مستقل آن (عکس)


سرویس خبر شماره: 1870474
26 فوریه 1401 در 00:06
10.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پاهای بلند در هوا برای کنترل توپ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرغم اینکه شیخ دیابه امسال نیز با مصدومیت های طولانی مدت مواجه شد، اما مثل همیشه توانست در مدت کوتاهی که برای سرخ پوشان به میدان رفت، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او در آبادان 2 گل طلا به ثمر رساند و یک گل سه امتیازی به مس کرمان زد تا به تنهایی 6 امتیاز برای تیمش جمع کند.

عکسی از دیدار دیابه با یک هوادار گرفته شده که شباهت زیادی به دوران حضور او در استقلال دارد. مهاجم مالی که قدم بزرگی برای مهار توپ برداشته است با استفاده از پاهای بلندش توپ ارسالی به او را کنترل می کند.

1801972

کمی به عقب برگردیم، احتمال پیوستن شیخ به پرسپولیس کمی بعید به نظر می رسید. مهاجم خوش اخلاقی که با استراماچونی به فوتبال ایران آمد و با وجود بازی های از دست رفته زیاد، به پر گل ترین بازیکن خارجی تاریخ استقلال تبدیل شد و به همین دلیل تصور نمی شد دیاباته را در لباس او ببینیم. رقیب دیرینه

1801971

دیاباته که خاطرات بازی های خوبش با استقلال در خاطره هواداران نقش بسته است، این روزها به اولین امید گلزنی تبدیل شد. بازیکنی که در بازی مقابل یک هوادار دچار شکستگی پیشانی شد و با نوار بانداژ شده به بازی ادامه داد.

در دیدار با هواداران، شیخ دیاباته سعی می کند توپ های ارسالی را مانند استقلال مهار کند.

کپی پرسپولیس دیابات از نسخه مستقل آن (عکس)

اما فوتبال حرفه ای نشان داده است که هیچ انتقالی غیرممکن است. بازیکنی که چندین بار با استقلال گلزنی کرده بود، بعد از یک فصل حضور در الغرافه در اقدامی جنجالی به پرسپولیس پیوست و حتی اعلام کرد که رابطه خوبی با هواداران دارد و تلاش می کند با این تیم قهرمان لیگ شود.

دیابه دقیقا زمانی که در استقلال بود و با تراکتور می جنگید این کار را کرده بود. بازیکن بلند قامتی که علاوه بر قدرت بدنی، از پاهای بلندش برای مهار توپ های هوایی نیز استفاده می کند و پس از رفتن لوکادیا، حالا امید اول پرسپولیس برای گلزنی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی