پریرا آرزوی سرنوشت دو استقلالی را دارد!

به نظر می رسد خریدهای مکرر مهاجم نوک (یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر و پریرا) سیاست چندان قوی و منطقی نباشد، اما نتیجه نهایی لیگ بیست و دوم خواهد بود که نتایج را با ارزیابی خواهد کرد. یحیی گل محمدی. تصمیمات
1832264



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر چقدر که حرکات لئاندرو پریرا در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان و پیروزی 4 بر 2 آن تیم در جام حذفی برای هواداران نویدبخش بود، این بازیکن در دیدار مهم لیگ برتر نقش آفرینی کرد. ستاره ثابت کار

اما پس از این مبارزه برای این تیم به مصاف نفت مسجد سلیمان و تراکتور رفت تا ضعف این تیم در بخش مهاجمان و گلزنان را برطرف کند. او همچنان یک غیبت بزرگ مقابل دروازه حریف داشت. پریرا حتی در روزی که نفت مسجد سلیمان را با سه گل شکست داد و مهدی عبدی که بعد از یک سال نیمکت نشین بود برای این تیم گلزنی کرد، پریرا در نقش گلزنی امیدوارکننده ظاهر نشد.


سرویس خبر شماره: 1895768
23 مارس 1401 @ 4:40 بعد از ظهر
92.1 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

از امید زیاد تا فصل فلاپ

اما دومین حضورش در اصفهان بود. جایی که در چند نوبت توانست خط دفاعی حریف را به چالش بکشد و با وجود باخت یک بر یک مقابل پیام فارس، در موقعیت بعدی یک پنالتی را برای این تیم به ارمغان آورد تا امید یحیی برای پیروزی در این مبارزه را تسهیل کند.

1832262

پرسپولیس علاوه بر چهار مهاجمی که در اختیار دارد، دارایی های دیگری مانند مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و محمد عمری نیز دارد که می توانند در حمله و از نظر فشار به حریف دفاعی به این تیم کمک کنند و موقعیت آفرینی کنند. ، عملکردی مشابه لئاندرو پریرا ارائه داد، بنابراین همه این عوامل به اضافه گل نخوردن و اخراج، منجر به 10 بازیکن شدن و احتمال امتیاز گرفتن مقابل سپاهان می شود، لئاندرو پریرا را در بررسی چند مورد اخیر قرار داد. هفته به عنوان یک خرید زمستانی بی اثر.

*پریرا به عنوان یکی از خریدهای گران لیگ در شرایط پولی فعلی دیده می شود، او در حال تبدیل شدن به یک “فلاپ” لیگ برتر است. (یک خرید بزرگ که آنطور که انتظار می رفت نتیجه نمی گیرد). توجه داشته باشید که در ابتدای فصل و جذب یورگن لوکادیا به عنوان مهاجم خارجی که در منابع ارزی حضور داشت، این باشگاه نیز مورد انتقاد قرار گرفت و به طور کلی بازیکنان خارجی که وارد مسابقات قهرمانی ایران می شوند از نظر ترازو و میزان درآمدشان مقایسه می شوند. و لوکادیا با این سابقه و سابقه و البته گلزنی های مهم در ترکیب این تیم، از نظر مالی نیز انتقاداتی را نسبت به خود دید. با این حال، لوکادیا با امتیاز خود این فشار را از بین می برد، اما امروز در شرایطی که آن تیم چهار مهاجم دارد و سیستم بازی قرمزها به گونه ای است که معمولاً یکی از آنها فرصت دارد به فیکس در ترکیب بپیوندد، لئاندرو برخلاف لوکادیا. ، او نتوانست تفاوت کیفی خود را با دیگر مهاجمان تیم ثابت کند.

لئاندرو خرید پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات در پنجره زمستانی و جایگزینی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی است. که در زمان حضورش در جمع سرخپوشان درخشش فوق العاده ای داشت.
او از لوکادیا خوش اندامتر و تیزتر به نظر می رسید، اما با وجود اینکه در بازی اول تنها چند دقیقه بازی کرد، به دلیل عصبانیت هواداران این تیم از نتیجه و عملکرد داور، هدف یکی از بطری ها قرار گرفت. . . او در صفحه شخصی خود نارضایتی خود را اعلام کرد.

اما در بازی لیگ برتر مقابل سپاهان ماجرا به شکل عجیبی رقم خورد. این مسابقه شاید نقطه عطفی بود که می توانست به نگرانی ها و البته زمزمه هایی که از خرید بی نتیجه لئاندرو پریرا شکل گرفته بود پایان دهد، اما مهاجم برزیلی بدترین بازی را برای اثبات آن انتخاب کرد. عملکرد ناموفق برای تحت فشار قرار دادن مدافعان سپاهان و سپس گرفتن دو کارت زرد و اخراج در نیمه اول فینال قهرمانی. بازی ای که با وجود تلاش تیم 10 نفره پرسپولیس در 60 دقیقه باقی مانده برای رسیدن به حداقل امتیاز، با شکست تمام شد. و با شکست کار را تمام کردند و اختلافشان با صدر به چهار رسید.

1832263
این یک بازی 6 امتیازی و مهم برای پرسپولیس بود. بازی ای که آنها را به جدول بازگرداند و همچنان مدعی قهرمانی بود و تمرکز و توانایی هر بازیکنی را می طلبید، اما باعث ناامیدی شدید هواداران شد.

مهاجم برزیلی پس از اخراج در بازی با سپاهان چگونه می تواند جریان را به نفع خود برگرداند؟

پریرا آرزوی سرنوشت دو استقلالی را دارد!

در ادامه، تصاویر منتشر شده در صفحه باشگاه در تمرین، انگیزه و روحیه این مدافع برزیلی را در زمانی که شیخ دیاباته هنوز از مصدومیت های سریالی خود دور بود را نشان می دهد و این نوید را می دهد که او برای زدن اولین گل تیم آماده است.