پر ستاره ترین روز هتل المپیک با شاگردان امیر (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1896592
Mar 28, 1401 @ 1:36 PM
10.3K |

2نقطه نظر

فقط یک نفر کت و شلوار رسمی پوشید.

امشب و با پایان یافتن دیدار پورتو براگا در لیگ پرتغال، مهدی طارمی همانند سعید عزت اللهی و سایر لژیونرها آماده عزیمت به ایران می شود تا به زودی اولین تمرین تیم ملی با حضور همه برگزار شود. بازیکنان.

1833707
1833708
1833709
1833710
1833711
1833712
1833713
1833714



مجله اخبار فوتبال داخلی

رضا اسدی و شهریار مغانلو بدون هماهنگی همزمان وارد کمپ شدند و رابطه گرمی با یکدیگر داشتند. بازیکنان استقلال در حالی در سکوت وارد اردو شدند که بسیاری منتظر اظهار نظر درباره ماجرای عارف غلامی و همچنین اعتصاب تمرین بودند.

پس از او سایر ملی پوشان به سرعت وارد اردو شدند و در میان سکوت افرادی مانند پیام نظام، روزبه چشمی، سیدحسین حسینی، بازیکنانی مانند امید نورافکن، وحید امیری و علیرضا بیرانوند نیز به گفت و گو پرداختند و درباره وضعیت ملی پوشان اظهار نظر کردند. تیم

پس از اینکه سعید الهوی حوالی ساعت 8 صبح دستیار خود امیر قلانوی را به اردو آورد، حسین پورحمیدی اولین بازیکنی بود که وارد هتل المپیک شد و خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد. او که به گفته ذوق اولین حضورش در تیم ملی را داشت با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” گفت و گو کرد و گفت انگیزه زیادی دارد.

با کناره گیری سردار آزمون از تیم ملی و مرخصی دادن به او، حالا همه منتظر تصمیم امیر قلانوی برای بازیکن سی و دوم ارتش هستند و اساسا باید دید او لیستش را تغییر می دهد یا خیر؟

هتل المپیک از صبح امروز پذیرای بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی است.

پر ستاره ترین روز هتل المپیک با شاگردان امیر (تصویر)

همه این بازیکنان برای اولین بار زیر نظر یک سرمربی ملی در تیم ملی حضور خواهند داشت و از این نظر ممکن است حس متفاوتی را تجربه کنند.

علیرضا بیرانوند تنها بازیکنی است که تاکنون با لباس رسمی وارد اردو شده است و بقیه اغلب لباس ورزشی به تن می کنند. همه حداقل با یک چمدان بزرگ وارد اردوی تیم ملی شدند و آماده اند 10 روز را در فضای جدید تیم ملی سپری کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان لیگ برتر و جام حذفی و همچنین آخرین بازی قبل از بازنشستگی برخی از لژیونرها، هتل المپیک به محلی برای حضور بازیکنانی که در ترکیب 32 نفره حضور داشتند تبدیل شده است. امیر قلانوی.

رحمان رضایی پس از اعلام رسمی حضورش در کادر فنی تیم ملی، در هتل المپیک آفتاب گرفت و با ژست همیشگی خود مقابل دوربین و میکروفون خبرنگاران ایستاد و مصاحبه کوتاهی انجام داد.