کونته می خواهد زودتر اخراج شود!

این اتفاق کونته را به شدت از عملکرد بازیکنانش عصبانی کرد و در نشست خبری پس از پایان این بازی آنها را مقصر این باخت دانست و به شدت از آنها انتقاد کرد.

1833544

قرارداد سرمربی ایتالیایی با تاتنهام در پایان فصل جاری به پایان می رسد و پیش بینی می شود که وی دیگر به همکاری با این باشگاه ادامه ندهد. تساوی دیروز تاتنهام را در رده چهارم قرار داد اما آنها اکنون تنها دو امتیاز با نیوکاسل فاصله دارند و نیوکاسل دو بازی کمتر از آنها انجام داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کاراگر با انتشار توییتی به اظهارات کونته واکنش نشان داد و دلیل خود را برای این کار این بود که می خواست هر چه زودتر تاتنهام را ترک کند.


سرویس خبر شماره: 1896597
28 مارس 1401 در 1:40 ب.ظ
1.8K |

0نقطه نظر

جیمی کاراگر:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته تاتنهام در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و با تساوی 3-3 مقابل این تیم متوقف شد.

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول معتقد است رفتار آنتونیو کونته عمدی است و به گونه ای است که مدیران تاتنهام او را زودتر اخراج خواهند کرد.

کونته می خواهد زودتر اخراج شود!

این نتیجه در حالی حاصل شد که این تیم با نتیجه 1 بر 3 از حریف پیش افتاد اما نتوانست برتری خود را مقابل این تیم ضعیف حفظ کند و با زدن دو گل به تنها امتیاز این دیدار بسنده کرد.

ستاره سابق لیورپول در توییتر خود نوشت: کونته می خواهد در این وقفه از مسابقات داخلی از تاتنهام اخراج شود، سران این باشگاه باید او را از این شرایط سخت نجات دهند و امشب این کار را انجام دهند.