پست نوستالژیک امباپه در یک دوره خاص (تصویر)

امباپه مسن‌تر در تصویری که منتشر کرد، 16 سال بیشتر نداشت. در همان سال، او اولین بازی رسمی خود را برای پاری سن ژرمن در برابر موناکو انجام داد و به خوبی برجسته شد.


سرویس خبر شماره: 1870933
28 فوریه 1401 @ 22:17 |
14.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

وقتی اتان بچه بود و کیلیان در نقطه شروع بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دو برادر در حال حاضر در پاری سن ژرمن همبازی هستند. عکسی که اخیراً توسط کیلیان منتشر شده است نشان می‌دهد که او و خرس‌اش، ایتان، در هشت سال گذشته چقدر آمده‌اند. کیلیان پادشاه پاریس و تیم فرانسه است و ایتان پس از صعود از تیم های پایه در تیم بزرگسالان عضویت دارد.

او سپس به سرعت به تیم فرانسه پیوست و به عنوان ستاره با این تیم قهرمان جام جهانی 2018 شد. کیلیان در این دوره جایزه جام ستاره را دریافت کرد و نقش مهمی در مسابقات قهرمانی خروس ها داشت. برادر کوچکتر، ایتان، اکنون در همان نقطه ای است که کیلیان در حال تبدیل شدن به ستاره ای است که اکنون است. البته او هنوز در هیچ بازی رسمی تیم بزرگسالان بازی نکرده است.

کیلیان امباپه در سال 2015 عکسی از خود و برادر کوچکترش ایتان منتشر کرد که هر دو چهره های متفاوتی داشتند.

پست نوستالژیک امباپه در یک دوره خاص (تصویر)

برادر کوچکتر خانواده امباپه تنها یک بار پیراهن تیم بزرگسالان پاری سن ژرمن را در بازی دوستانه مقابل پاریس اف سی بر تن کرد. در شرایطی که کیلیان به دلیل مصدومیت اخیر در نیمه اول مقابل بایرن به میدان نرفته است و ممکن است در بازی برگشت شرایط خوبی نداشته باشد، به نظر می رسد که برادرش ایتان باید به تدریج خود را برای پذیرش مسئولیت های سنگین آماده کند. البته اگر بخواهد راه موفقیت برادر بزرگترش را ادامه دهد.

1802755



مجله اخبار فوتبال خارجی