پس از انتقادات اخیر، ادی هاو از یورگن کلوپ دفاع می کند

درگیری فردا با توجه به رقابت برای لیگ قهرمانان اروپا یک مسابقه بزرگ است.

یک برد ما را در رقابت برای ورود به جمع چهار تیم برتر در نیمه دوم رقابت قرار می دهد، در حالی که شکست به این معنی است که ما در مقابل آن قرار داریم.

بیشتر بخوانید: رافا بنیتز در مورد پیروزی لیورپول در دربی مرسی ساید وزنه می زند و درباره بازگشت احتمالی به مدیریت صحبت می کند

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

https://www.empireofthekop.com/2023/02/17/howe-defends-klopp-recent-criticism/ منبع:

تنها شکست آنها در این فصل در لیگ برتر در بازی معکوس در آنفیلد در ماه آگوست رخ داد که نیاز به یک برنده در زمان مصدومیت از فابیو کاروالیو داشت.

تیم هاو در این فصل تنها یک شکست دیگر را در تمام رقابت‌ها تجربه کرده است، آن مسابقه در جام حذفی با شفیلد ونزدی در ماه گذشته بود و از این بازیکن 45 ساله پرسیده شد که وقتی کلوپ طعم شکست لیورپول را می‌چشد، به شخصیتی بسیار عصبانی تبدیل می‌شود. .

همه تیم ها لحظات سختی را پشت سر می گذارند، این واقعیت یک مدیر است.

ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، از یورگن کلوپ دفاع کرده است و این تاکتیک‌دان آلمانی اخیراً مورد انتقاد قرار گرفته و لیورپول برای ثبات تلاش می‌کند.

این دو سرمربی فردا در سنت جیمز پارک به مصاف هم می روند و قرمزها به دنبال کسب دومین برد خود در لیگ هستند.

“این زندگی یک مدیر است، واقعا” هاو گفت (از طریق Football365). «مردم خاطرات بسیار بسیار کوتاهی دارند. کاری که او انجام داده باورنکردنی است. اینکه چگونه تیم او در یک زمان ثابت بازی کرده است، بی رقیب است، بنابراین، برای من، او یکی از بهترین های تمام دوران لیگ برتر است.

او اضافه کرد: “اگر بازنده خوبی هستید، احتمالاً در شغل اشتباهی هستید.”

اولین سه امتیاز آنها در سال 2023 دوشنبه شب مقابل اورتون در آنفیلد به دست آمد و نتیجه مشابه فردا تیم کلوپ را به فاصله 6 امتیازی از نیوکاسل رتبه چهارمی خواهد برد و یک بازی در دست دارد که هنوز روی سرخابی ها بازی نمی کند.

هاو به خاطر کاری که تا به اینجا در نیوکاسل انجام داده است شایسته اعتبار بزرگی است – ارتش تون با فریاد برای رسیدن به چهار تیم برتر در رقابت است و در تمام فصل فقط 13 گل در لیگ دریافت کرده است.