پس از دیدار در منچستر: رویس به یونایتد نزدیک شد

اما امروز دیلی میل مدعی شد که اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد با کسانی که در طرح رویس مسئول بودند، ملاقات کرده است. بر اساس این گزارش، دو مدیر برنامه رویس به نام های درک هبل و دارن فریمن اخیرا برای تماشای دربی منچستر به انگلیس سفر کردند و در همین سفر با اریک تنهاچ ملاقات کردند.

1793542


سرویس خبر شماره: 1865814
30 ژانویه 1401 @ 7:25 ب.ظ
5.2 هزار |

0نقطه نظر

رویس یکی از بازیکنان وفادار دورتموند است و 354 بازی انجام داده و 148 گل به ثمر رسانده است. ستاره 33 ساله آلمانی اخیرا در پاسخ به سوالی درباره آینده خود گفت: این مسائل را به مدیر برنامه های خود واگذار می کند و با رسانه ها در میان نمی گذارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اگر خبری از تمدید قرارداد ستاره آلمانی با دورتموند و ادامه حضور او در سیگنال ایدونا پارک نباشد، تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود و همین موضوع شایعات زیادی را درباره آینده این ستاره کهنه کار آلمانی به راه انداخته است.

1793541

یک خبرگزاری انگلیسی مدعی شده است که اریک تنهاخ سرمربی منچستریونایتد با مارکو رویس مدیر برنامه ستاره دورتموند دیدار کرده است.

پس از دیدار در منچستر: رویس به یونایتد نزدیک شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارکو رویس 33 ساله وارد ماه های پایانی قرارداد خود با بوروسیا دورتموند شد و طبق قوانین اروپا در حال حاضر اجازه دارد با باشگاه هایی که در بوندس لیگا نیستند مذاکره کند.

پیش از آن اخباری مبنی بر احتمال پیوستن او به النصر عربستان و بازی با کریستیانو رونالدو منتشر شده بود، اما منابع نزدیک به رویس بعدا اعلام کردند که او چنین قصدی نداشته و اگر دورتموند را ترک کند، دوست دارد به لیگ برتر بپیوندد. . اکثر گمانه زنی ها به احتمال پیوستن او به لیورپول و منچسترسیتی اشاره داشت.

گفته می شود دستمزد فعلی مارکو رویس در دورتموند 300 هزار یورو در هفته است و یونایتد مشکلی برای پیشنهاد دستمزد بالاتر به ستاره آلمانی نخواهد داشت.