پشت صحنه یک اتفاق عجیب در تمرین فعلی پرسپولیس؛ ویروسی که تیم یحیی را کشت/ 6 ستاره بازی با استقلال را از دست می دهند؟



این روزها ویروس کرونا و سرماخوردگی در کشور جولان در حال گسترش است و افراد زیادی درگیر آن هستند. این ویروس چندی پیش به باشگاه پرسپولیس سرایت کرد و چند ستاره این تیم را درگیر کرد. پرسپولیس که مصدومیت های زیادی دارد (و حتی دو ستاره این تیم فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند)، در بازی قبلی مقابل صنعت نفت، مهدی ترابی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشت. شدت سرماخوردگی ترابی به حدی بود که حتی یحیی گل محمدی بازیکن تاثیرگذار هم تیمش را در لیست بازی مقابل صنعت نفت قرار نداد و ترابی هم با سایر اعضای تیم به اردو نرفت.

امروز آخرین تمرین پرسپولیسی ها قبل از عزیمت به تاجیکستان بود. طبق شنیده ها چند بازیکن پرسپولیس نتوانستند در تمرین شرکت کنند. بازیکنان زیادی در پرسپولیس سرما خورده اند و حالشان خوب نیست. شنیدیم که افراد دیگری برای دقایقی به داخل زمین دویدند و سریع به رختکن رفتند. البته سرما و بارندگی شدید تاثیری در این موضوع نداشت. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک 6 ستاره پرسپولیس هستند که سرما خوردند و نتوانستند در تمرینات شرکت کنند. گفتنی است این افراد به جز بیرانوند که در خانه استراحت می کرد به ورزشگاه کاظمی رفتند و تحت نظر کادر پزشکی سرم و آمپول دریافت کردند.

شرایط پرسپولیس به شدت بحرانی شده و بسیاری از بازیکنان این تیم در آستانه سفر به تاجیکستان دچار سرماخوردگی شده اند و سایر اعضای این تیم نیز در خطر هستند. پرسپولیس روز سه شنبه یک بازی بسیار مهم در تاجیکستان مقابل استقلال دارد و طبق توافق قبلی کاروان این تیم باید فردا راهی دوشنبه شود. حالا با این وضعیت و شرایط بد چند بازیکن پرسپولیس مشخص نیست که سرنوشت آنها برای سفر به تاجیکستان چه می شود و آیا این بازیکنان در دیدار این هفته حضور خواهند داشت یا خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال