پنج گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حیطه کاری این 5 مربی حوزه های مختلفی را در بر می گیرد و البته ذکر برخی نام ها کمی عجیب به نظر می رسد.

این اسامی نهایی در صورت انتخاب گزینه ایرانی، لیدرهای احتمالی تیم ملی خواهند بود. پس از آن، نامزد نهایی با نامزدهای خارجی به رقابت می پردازد و احتمالا نامزد نهایی قبل از فیفا در اول آوریل انتخاب می شود.

اگرچه نام این مربیان سنخیت چندان با یکدیگر خاص نیست، اما ظاهرا ایستگاه پایانی شامل انتخاب گزینه ملی برای هدایت تیم ملی خواهد شد. در واقع این 5 نفر در نهایت با ارائه برنامه اقدام خود به فدراسیون و بررسی آن در بین اعضای دفتر، آخرین مرحله رقابت های انتخابی طولانی مدت برای هدایت تیم ملی را پشت سر می گذارند.

به گزارش خبرنگار “مجله اخبار فوتبال”، نامه ارائه این برنامه به امیر قلعه نویی (سرمربی گل گهر)، فرهاد مجیدی (سرمربی اتحاد کلبا) و مهدی تارتار (سرمربی – سرپرست ذوب آهن) رسید. ) و دو مربی دیگر نیز فولاد و حسین فرکی (مربی سابق تیم ملی) استعفا دادند.

روز گذشته فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای محرمانه به 5 مربی از آنها خواست تا در تیم ملی حضور داشته باشند.

پنج گزینه نهایی برای هدایت تیم ملی ایران

مربیان مذکور هم اکنون در حال آماده سازی برنامه خود برای ارائه به فدراسیون فوتبال هستند تا فدراسیون بتواند یکی از تصمیمات خود را در تاریخ خود تکمیل کند. از جمله مربیانی که نام آنها ذکر شده، شرایطی مانند محبوبیت، عملکرد مربی، مقبولیت و … است. در انتخاب نهایی نیز کار خواهد کرد.

در عین حال به نظر می رسد علیرغم دریافت درخواست از نامزدها همچنان نظر مهدی تاج بر جذب سرمربی خارجی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1872198
05 مارس 1401 ساعت 13:21 |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فرد انتخاب شده به احتمال زیاد سرمربی می شود

فدراسیون فوتبال هنوز به این سوال مهم پاسخ نداده است که آیا یک مربی ملی با ملیت خارجی انتخاب می کند یا یک مربی بومی هدایت مهم ترین تیم فوتبال ایران را بر عهده می گیرد؟