پوستری از فیلم ظهور گروه E در ژانر اکشن درام

به گزارش “ورش سه”، سرنوشت صعود گروه E داستان جالبی داشت و مانند دیدارهای روز اول با نتایج غیرمنتظره ای به پایان رسید. دیدار پایانی این گروه در حالی آغاز شد که آلمان تنها یک امتیاز داشت. البته با توجه به باخت ژاپن مقابل کاستاریکا در دور دوم، این تیم شانس صعود داشت. این شانس اما به اگرها و اگرهایی بستگی داشت که در طول 90 دقیقه چندین بار تغییر کرد و در نهایت به خواسته آلمانی ها ختم نشد.

بازی آلمان و کاستاریکا و اسپانیا و ژاپن همزمان آغاز شد. هنوز ده دقیقه از دو بازی نگذشته بود که دو اتفاق مقابل ژاپن افتاد. آلمان به کاستاریکا باز شد و دو دقیقه بعد اسپانیا به ژاپن گل زد. نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید. این به معنای صعود اسپانیا به عنوان رهبر و برابری در امتیاز و تفاضل گل بین ژاپن و آلمان است.

هیجان و داستان روز پایانی گروه E به حدی بود که می توان آن را یک فیلمنامه سینمایی دانست.

پوستری از فیلم ظهور گروه E در ژانر اکشن درام

با شروع نیمه دوم هر دو بازی، نیمه اول برعکس شد. ژاپن و کاستاریکا در یک کوارتر دو گل مقابل اسپانیا و آلمان به ثمر رساندند تا شش امتیاز کسب کنند و به عنوان برنده گروه معرفی شوند. این پایان کار نبود و شاگردان فلیک سه بار دروازه کاستاریکا را باز کردند تا یک برد بی‌اثر 4-2 ثبت کنند زیرا بازی ژاپن و اسپانیا با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید. این نتیجه با وجود عدم کمک به آلمانی ها، ژاپن را به عنوان تیم دوم از گروه حذف کرد. این داستان جالب سرنوشت ظهور گروه را به پروژه ای در یک خط داستانی هیجان انگیز و دراماتیک تبدیل کرد که پوستر آن می تواند عکس زیر باشد:



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856822
11 دسامبر 1401 ساعت 03:00
9.6 هزار |

0نقطه نظر

اجرای همزمان دو اسکریپت در دو مستطیل سبز

در این گروه هر چهار تیم شانس صعود داشتند. حتی کاستاریکا که در روز اول 7 گل به اسپانیا زد. با توجه به تفاضل گل مناسب در آن نتیجه، مردان انریکه مطمئن تر از صعود بودند، مگر اینکه آلمان به کاستاریکا شکست بخورد یا یک جشنواره گلزنی دیگر برگزار کند.