پوچتینو با آخرین نظرات درباره هواداران چلسی – Talk Chelsea – خیلی زیاده روی کرده است

مائوریسیو پوچتینو همچنان هواداران چلسی را از خود دور می کند و این جدایی را از هم دورتر می کند، و بدترین چیز این است که به نظر نمی رسد او آسیبی که این چلسی دارد را درک کند.

اگر می‌خواهید به عنوان یک سرمربی چلسی موفق شوید، باید اکثریت هواداران را در کنار خود داشته باشید. اظهارات پوچتینو همچنان اکثر هواداران را از او دور می کند.

آخرین نظرات او به نظر من حامی و بی احترامی است و در واقع از خواندن آنها واقعاً بسیار آزرده خاطر شدم.

گفتن به هواداران چلسی، هواداران باشگاهی که شما مدیریت می کنید، که اگر از او انتقاد کنند، فوتبال را نمی فهمند، به سادگی یک توهین و یک توهین است.

می‌دانم که او می‌خواهد از خودش دفاع کند و در مقابل انتقادات از خودش دفاع کند. خوب است، او حق دارد این کار را انجام دهد. او همچنین مورد آزار و انتقاد مظنونان معمولی در رسانه های اجتماعی قرار خواهد گرفت که من حتی برخی از آنها را طرفداران مناسب نمی نامم.

اما، وقتی باشگاهی مانند چلسی را مدیریت می کنید، باید انتظار داشته باشید و درک کنید که اگر در رده نهم لیگ بنشینید و 5 بازی مانده به پایان بازی باقی مانده باشید، مورد انتقاد قرار خواهید گرفت، متأسفانه این موضوع دست به دست هم می دهد که آیا مشکلات وجود دارد. بزرگتر از مربی هستند یا نه (آنها هستند). و بسیاری از این انتقادها از طرف هواداران هم سطح، همانطور که خودم طبقه بندی می کنم، و از طرف افرادی که فوتبال را درک می کنند، وارد می شود. بنابراین گفتن این کلمات توهین به من است، توهین به اکثریت شما در اینجا که در این فصل از پوچتینو نیز انتقاد کرده‌اید، و توهین به هواداران بازی‌ساز و نه فقط آن‌هایی که او ادعا می‌کند در شبکه‌های اجتماعی حوصله‌شان سر رفته است. رسانه ها.’

با پیشنهاداتی مبنی بر اینکه روش های تمرینی تیم مربیگری او علت مشکلات مصدومیت بوده است

پوچتینو گفت: «ما این تجارت را می شناسیم. افراد زیادی صحبت می‌کنند و سعی می‌کنند کسی را سرزنش کنند و احساسات بدی ایجاد کنند. فکر می کنم بعد از 15 سال دانش و تجربه لازم برای مقابله با آن را داریم. ما گروهی هستیم که با بخش عملکرد و کادر پزشکی کار می کنیم – با هم تصمیم می گیریم. ما از یک باشگاه متفاوت و نه از مریخ برای مدیریت فوتبالیست ها آمده ایم. این بی‌احترامی و از سوی افرادی است که در خانه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.»

این یکی مرا زخمی کرد این کاری است که او هرگز دوست ندارد انجام دهد، مسئولیت یا مسئولیت پذیری را بپذیرد. در نهایت، ما در این فصل مصدومیت های دیوانه کننده ای داشته ایم و این کاملا غیر قابل قبول است. همه، از جمله شما پوچتینو، در این امر مقصر هستند. واضح است که چیزی درست نیست، چیزی کار نمی کند، بازیکنانی که خیلی زود بازخرید می شوند، از آنها خواسته می شود خیلی زود در تمرینات انجام دهند یا هر چیز دیگری. اما اینکه بگوییم افرادی که نگران آسیب‌دیدگی‌ها هستند و از آنها سؤال می‌کنند، فقط افرادی هستند که در رسانه‌های اجتماعی حوصله‌شان سر می‌رود، بی‌احترامی به هوادارانی است که مقدار زیادی از پولی را که به سختی به دست آورده‌اند برای بیرون آمدن و حمایت از باشگاه در هفته پرداخت می‌کنند. این کاملاً از Poch خارج است.

در مورد انتقاد عمومی از طرفداران چلسی

پوچتینو گفت: “اگر رسانه های اجتماعی را دنبال کنم، یک چیز است.” وقتی هر روز با سگم قدم می زنم، قدردانی هواداران را احساس می کنم. وقتی در یک باشگاه دیگر، گاهی اوقات در خیابان ها راه می روید، یک «هی، باید این کار را انجام دهید» دریافت می کنید، اما اینجا برعکس است. وقتی من در خیابان هستم، مردم واقعاً خوب هستند، آنها واقعاً قدردان هستند و واقعاً به ما اعتبار می دهند که روی پروژه و روندی کار کنیم که بسیار دشوار است.

افرادی که کمی از فوتبال می دانند می دانند اینجا چه خبر است و از تعهد و رفتار ما قدردانی می کنند و واقعاً از تصمیماتی که می گیریم باور دارند و حمایت می کنند. ما در ابتدای این مسیر هستیم و باید تلاش کنیم و کمک کنیم و دانش و تجربه خود را برای رقابت بیشتر بیافزاییم.»

این من را بیشتر زخمی کرد. بنابراین افرادی که در مورد تاکتیک‌های شما، قطع ارتباط شما با هواداران، شخصیت عمومی و نظرات شما در مصاحبه‌ها، عدم پاسخگویی شما، دفاع لو رفته‌تان، سبک بازی باز شما، بازی کردن بازیکنان خارج از موقعیت، جابه‌جایی‌های دیرهنگام و عجیب و غریب و کلی را زیر سوال می‌برند. عدم دانش تاکتیکی فوتبال را نمی فهمد؟ لطفا.

در غیر این صورت، من از چیزهایی که در اینجا توسط انجمن در اینجا و حتی برخی از طرفداران در رسانه های اجتماعی گفته می شود، که او آشکارا از آنها بدشان می آید، بسیار بیشتر از زمانی که از Poch احساس می کنم، احساس کرده ام.

به عنوان یک هوادار، مقدار پول و زمانی که برای باشگاهی که دوست دارید صرف می کنید، حق دارید یک صدا داشته باشید، شما حق دارید انتقاد کنید. از زمان شروع بازی این اتفاق افتاده است. در آن زمان پس از بازی در یک چاله آبی محلی بود، اکنون همه آن از طریق رسانه های اجتماعی و اینترنت بالا رفته است، اما همیشه وجود داشته و همیشه وجود خواهد داشت. اگر نمی توانید گرما را تحمل کنید، از آشپزخانه بیرون بروید.

به نظر من این نظرات بسیار حامی هستند و برای من، فقط مرا از این که هرگز به خودم اجازه ارتباط با پوچتینو را بدهم دورتر می کند.

من این را به عنوان کسی می گویم که از انتصاب او حمایت کرد و مدت زیادی از بسیاری دیگر از او حمایت کرد. حتی در هفته‌های اخیر هم آماده تغییر نظرم در مورد او بودم. بنابراین انجام کاری که او با هوادارانی مثل من انجام می دهد، و بسیاری از ما هم همین احساس را داریم (من آن را در اینجا، در شبکه های اجتماعی می بینم، و با بسیاری از هواداران مسابقه که همین را می گویند)، فشار می آورد. حتی بیشتر از ما دور می شود و او با این کار مرتکب اشتباه بزرگی می شود. ما می‌توانیم راه نجات شما در این باشگاه باشیم.

هر چه زودتر برود بهتر است و من می ترسم هر بار که صحبت می کند بیشتر احساس می کنم.

می گوید ما نمی فهمیم. اما پوچ متاسفم، تو کسی هستی که نمی فهمی. شما این باشگاه و طرفداران آن را درک نمی کنید و این یکی از بزرگترین شکست های شما بوده است.

با این حال، خوب است، زیرا او یک سگ خوب دارد و بری از مردم محلی سگ‌ها را دوست دارد…

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-pochettino-has-gone-too-far-with-latest-comments-on-chelsea-fans/ منبع: