پوچتینو برای بازی برنتفورد – تاک چلسی به حالت عادی برمی گردد

چلسی این آخر هفته به بازی های لیگ برتر بازگشته است و یک بار دیگر مقابل یک باشگاه لندنی قرار می گیرد.

برنتفورد سفر کوتاه خود را به استمفورد بریج انجام می دهد تا در ساعت 12:30 بعد از ظهر مقابل دوربین های تلویزیونی با چلسی روبرو شود.

چلسی در 4 بازی بدون شکست پشت سر گذاشته است و در 3 بازی پیروز شده است – در رده 10 خود را در جایگاه کمی بهتر از لیگ قرار داده است.

برنتفورد در 5 بازی اخیر خود تنها یک برد داشته است و پس از 9 بازی، به متخصصان قرعه کشی تبدیل شده است که اکثریت را به تساوی کشیده است، سه باخت و دو برد کسب کرده است.

آنها در رده چهاردهم قرار دارند، اما تنها دو امتیاز کمتر از چلسی.

چلسی در حال حاضر تنها چهار امتیاز با شش امتیاز فاصله دارد و یک برد معجزه خواهد کرد.

احتمال برد چلسی در این بازی 59 درصد است و برنتفورد تنها 18 درصد شانس برد دارد.

در آخرین بازی خود، برنتفورد 3-0 برنلی را شکست داد اما میهمان یک بازیکن را اخراج کرد. آنها در این فصل به اورتون و نیوکاسل باختند.

روی کاغذ، چلسی به عنوان گزینه مورد علاقه برای این بازی در نظر گرفته خواهد شد، اما ما نباید این موضوع را بدیهی تلقی کنیم زیرا برنتفورد تیم بسیار خوبی است و بیش از آن توانایی دارد که به بریج بیاید و شنبه نتیجه بگیرد.

آنها یک مدیر خوب در توماس فرانک دارند و ما می دانیم که آنها بسیار سازماندهی شده، به سختی شکست می خورند، و کاملا آماده بازی هستند و آماده هستند تا با انرژی و شدت ما مطابقت داشته باشند.

در مقابل برنلی آنها با آرایش 4-3-3 آماده شدند که من انتظار دارم این آخر هفته با ترکیب خودمان همخوانی داشته باشد.

این ثابت احتمالا یکی از آنهایی را با کمترین سابقه به ارمغان می آورد. چلسی و برنتفورد در تاریخ خود تنها 19 بار به مصاف هم رفته اند که چلسی در 10 بار پیروز شده و 6 بار را باخته است.

اما، این برنتفورد است که اخیراً چلسی را بهتر کرده است، در آوریل 2-0 در استمفورد بریج پیروز شد و در کل سال 2022 برابر چلسی شکست نخورده بود، از جمله شکست 4-1 چلسی در بریج.

وقت آن است که دوباره برنتفورد را شکست دهیم، چلسی!

از نظر ترکیب اصلی مائوریسیو پوچتینو، اکنون فراخوانی بسیار سخت شده است – به خصوص پس از ترکیب شگفتی که او در مقابل آرسنال به دست آورد. یک مسترکلاس تاکتیکی که بسیار خوب بود و باید شاهد پیروزی ما در این بازی بود.

اما آیا او برای این بازی مقابل برنتفورد خواهد رفت؟ یا این فقط برای این بود که آرسنال بازی را در وسط پارک کنترل نکند؟ فکر می‌کنم احتمالاً دومی بوده است، و من می‌توانم چیزی شبیه به این را از روز شنبه ببینم:

چلسی یازدهم مقابل برنتفورد

چلسی یازدهم مقابل برنتفورد

تماس‌های بسیار سختی در اینجا وجود دارد، بیشتر اینکه آیا میخایلو مودریک شروع می‌کند یا رحیم استرلینگ. یا اینکه آیا دوباره با یک مهاجم بیرون و بیرون نخواهیم آمد و هر سه استرلینگ، مادریک و پالمر را شروع نکنیم. بخشی از من فکر می کند که ممکن است دوباره آن را ببینیم، می دانید؟ با بازی پالمر بیشتر در مرکز، جایی که او به نظر من بهتر است. بنابراین من کمی از هم جدا شده‌ام، فکر می‌کنم هر چه بیشتر به آن فکر کنم می‌توانیم ببینیم.

تماس بزرگ دیگر در پشت با اکسل دیاسی یا مارک کوکورلا شروع می شود. من فکر می‌کنم هر دو در چند بازی اخیرشان خوب بوده‌اند، بنابراین انجام آن سخت است. من Levi Colwill را در مرکز ترجیح می دهم بنابراین فکر می کنم از Cucurella در دفاع چپ استفاده کنم. حتی تماسی وجود دارد که Cucurella خود را در حال حاضر غیر قابل رها کردن کرده است؟

تصمیمات بزرگ زیادی برای پوچتینو گرفته شده است و یک بار دیگر خوشحالم که او هستم و نه من.

آرماندو بروخا این هفته تمرین کرده است و باید در دسترس باشد، بنابراین حتی احتمال حضور او وجود دارد.

و نتیجه، و زمزمه آن، من در واقع به پیروزی چلسی اطمینان دارم. من برای 2-0 به چلسی می روم!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/pochettino-to-revert-to-usual-setup-for-brentford/ منبع: