پیامدهای تحریم آبراموویچ؛ جورجینیو تصمیم می گیرد چلسی را ترک کند

ژائو سانتوس، مدیر جورجینو، گفته است که انتظار می رود این بازیکن به زودی چلسی را ترک کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرار گرفتن رومن آبراموویچ در لیست تحریم های دولت انگلیس پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین، شرایط سختی را برای چلسی ایجاد کرده است.
این باشگاه در حال حاضر اجازه خرید و فروش بازیکن را ندارد و نمی تواند قرارداد بازیکنان فعلی تیم توماس توخل را تمدید کند.
قرارداد جورجینیو با چلسی در تابستان 2023 به پایان می رسد و اکنون مدیر این بازیکن 30 ساله مدعی شده است که او می تواند این باشگاه را ترک کند. سانتوس همچنین مدعی شد که چندین باشگاه مطرح اروپایی به جذب این بازیکن علاقه مند هستند.
سانتوس به روزنامه ایتالیایی Calciomercato گفت: “من هنوز با یوونتوس صحبت نکرده ام اما به خوبی از علاقه آنها به جورجینیو آگاه هستم.” ما تا سال 2023 با چلسی قرارداد داریم و باشگاه در حال حاضر در شرایط بحرانی قرار دارد و نمی تواند مذاکره کند.”


سرویس خبر شماره: 1815876 |
27 مارس 1400 ساعت 12:01 |
691 امتیاز خبر|

0نظرات

او با اشاره به اینکه جورجینیو دوست دارد در لندن بماند، گفت: اگر اوضاع بهتر شود، اولویت او ماندن و تمدید قراردادش است، اما اگر چلسی همچنان در موقعیتی باشد که نمی تواند قراردادش را بگیرد. پیشنهادهای دیگری هم داریم.”
جورجینیو در سال 2018 ناپولی را ترک کرد و به ارزش 50 میلیون پوند به چلسی پیوست. او در این مدت 179 بازی برای آبی های لندن انجام داد و یکی از بازیکنان کلیدی تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بود.
این بازیکن طی یک سال گذشته با شایعات زیادی روبرو بوده و صحبت های زیادی در مورد بازگشت او به لیگ ایتالیا مطرح شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی