سکوت به امید پیروزی در سرزمین غریب آشنا!

نساجی در آخرین بازی خود در سال 1400 میهمان شهرخودرو در مشهد خواهد بود.

نساجی از هفته چهاردهم راهی مشهد شد تا دیدارهای خانگی خود را در آن شهر برگزار کند. این تیم کار خود را در خانه جدید با یک برد جشن گرفت. این تیم تا این فصل میزبان بازی های خانگی خود در مشهد بوده و فردا نیز در ورزشگاه امام رضا (ع) میهمان شهرخودرو خواهد بود که از چند هفته پیش از این ورزشگاه به عنوان محل برگزاری بازی های خانگی خود استفاده می کند.


سرویس خبر شماره: 1815882 |
27 مارس 1400 ساعت 12:29 |
62 |

0نظرات

با توجه به آماده نبودن چمن ورزشگاه ملی قائمشهر، نساجی خونه به خونه در نیم فصل دوم لیگ برتر ادامه پیدا کرد. این تیم ابتدا ورزشگاه نقش جهان را برای میزبانی انتخاب کرد اما بعداً ورزشگاه امام رضا (ع) جایی بود که شاگردان الهامی آن را به عنوان ورزشگاه خانگی خود انتخاب کردند.

ساکت الهامی که در مشهد خاطرات شیرینی مثل قهرمانی در جام حذفی با تراکتورسازی دارد، فردا در ورزشگاهی که ناخواسته به سرنوشت او و تیم هایش گره خورده و حتی به امید پایان سال به دنبال پیروزی در آخرین بازی 1400 خواهد بود. با رتبه تک رقمی باشید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های شهر خودرو مشهد و نساجی مازندران فردا یکی از بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر را برگزار می کنند. این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود. جایی که دانش آموزان الهام بخش مدتی است از مهمانان خود پذیرایی می کنند.