پیام خداحافظی ویژه و تکان دهنده جرارد پیکه از بارسلونا را با عکس هایی که تا به حال ندیده اید ببینید / عشقم به تیم را به فرزندانم منتقل می کنم

او در این ویدیو سخنان خود را با این جمله آغاز کرد: «هواداران، من جرارد هستم. در چند هفته و چند ماه گذشته افراد زیادی درباره من صحبت کرده اند. من تا الان چیزی نگفته ام اما حالا می خواهم در مورد خودم صحبت کنم. من هم مثل خیلی از شما همیشه طرفدار بارسلونا بودم و در خانواده ای فوتبالیست به دنیا آمدم. از کودکی نمی خواستم فوتبالیست شوم، می خواستم در بارسلونا فوتبالیست شوم. من اخیراً خیلی به این بچه فکر کرده ام، به این که جرارد کوچولو چه فکری می کرد اگر به او می گفتند که تمام رویاهایش محقق می شود. باشد که او وارد تیم اصلی بارسلونا شود و تمام جام های ممکن را کسب کند. باشد که قهرمان اروپا و جهان شود و با بهترین های جهان بازی کند. اینکه او یکی از کاپیتان های تیم می شود و دوستی مادام العمر پیدا می کند.”

و ادامه داد: “25 سال از پیوستن من به بارسلونا می گذرد. ​​رفتم و برگشتم. فوتبال به من همه چیز داد. بارسلونا همه چیز را به من داد. شما هواداران به من همه چیز دادید. و حالا که تمام رویاهای این بچه محقق شده است، من می خواهم. به شما بگویم که تصمیم گرفته ام زمان پایان دادن به این سفر است. همیشه می گفتم بعد از بارسلونا تیم دیگری وجود نخواهد داشت و همینطور خواهد بود. این شنبه آخرین بازی من در نیوکمپ خواهد بود. من هم خواهم شد هوادار باشم و از تیم حمایت کنم و عشقم به بارسلونا را به فرزندانم منتقل کنم، درست مثل پدر و مادرم که این عشق را به من منتقل کردند. شما مرا می شناسید و دیر یا زود برمی گردم. به زودی نیوکمپ و زنده باد بارسلونا …”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بازی شنبه بین بارسلونا و آلمریا آخرین بازی جرارد پیکه در نیوکمپ خواهد بود، زیرا این مدافع میانی پنجشنبه شب به طور غیرمنتظره ای از فوتبال خداحافظی کرد.

پیکه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که این هفته بازنشسته خواهد شد. او توضیح داد که بازی آخر هفته او آخرین بازی او در خانه خواهد بود، هرچند باید دید که آیا او روز سه شنبه در آخرین بازی باشگاه کاتالان قبل از جام جهانی مقابل اوساسونا بازی خواهد کرد یا خیر.