سوسیداد 0-1 یونایتد: شاگردان تنهاخ پیش افتادند

شانس دوم این دیدار در اختیار منچستریونایتد قرار گرفت و شیاطین سرخ آن را به گل تبدیل کردند. در دقیقه 17 برونو فرناندز یک پاس به کریستیانو رونالدو داد و او در سمت چپ توپ را به گارناچو داد. این مهاجم جوان آرژانتینی وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه سرکش و محکم دروازه سوسیداد را باز کرد.

در دقیقه 90، یونایتد صاحب موقعیت خوبی شد و پاس مک تامی به کاسمیرو می توانست توسط او تبدیل به گل شود، اما دروازه بان سوسیداد با یک سیو خوب، بازی را با نتیجه 1-0 شیاطین سرخ به پایان رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شیاطین سرخ امشب در هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا میهمان رئال سوسیداد بودند. اگرچه هر دو تیم صعود خود به پلی آف را از هفته پنجم قطعی کرده اند، اما این بازی می تواند ترتیب بازی و تیم های اول را مشخص کند. اگر شاگردان اریک تنهاچ با اختلاف دو گل در این بازی پیروز می شدند، تیم اول گروه می شدند.

گارناچو دقایقی بعد با پاس برونو فرناندز یک موقعیت عالی دیگر داشت اما تعادل خود را از دست داد و نتوانست توپ را به سمت دروازه شلیک کند. در دقیقه 41 سوسیداد در یک ضد حمله صاحب موقعیت شد اما ضربه مارین از بیرون محوطه جریمه به بازیکنان مدافع برخورد کرد و در نهایت در اختیار دخیا قرار گرفت.


سرویس خبر شماره: 1851728
12 نوامبر 1401 ساعت 11:17 ب.ظ
11.5 هزار امتیاز خبر|

21نقطه نظر

در نیمه دوم زهر حملات دو تیم کم شده بود و از دفعات و سطح خطر موقعیت ها کاسته شده بود. در دقیقه 71 کریستیانو رونالدو که در یک نبرد هوایی برای بازیابی توپ پریده بود با الستوندو برخورد کرد و چون هنگام پریدن دستانش باز بود داور به ستاره پرتغالی یونایتد کارت زرد نشان داد.

در دقیقه 42 رونالدو با ضربه چیپ بالای سر دروازه بان سوسیداد قصد گلزنی داشت که توپ او روی سقف دروازه قرار گرفت. در دقیقه 44 نوبت به سوسیداد رسید تا دو بار به باز شدن دروازه دخیا نزدیک شود اما دروازه بان اسپانیایی یونایتد با دو سیو متوالی دروازه شیاطین سرخ را بست. نیمه اول با برتری 1-0 یونایتد به پایان رسید.

منچستریونایتد امشب در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

سوسیداد 0-1 یونایتد: شاگردان تنهاخ پیش افتادند

اولین موقعیت خوب این دیدار در همان دقایق ابتدایی برای سوسیداد ایجاد شد. زوبیمندی در یک حرکت تیمی خوب از تیم اسپانیایی توپ را به فرناندز رساند و او دخیا را از زاویه باریکی به سمت دروازه پاس داد اما توپ به کنار دروازه برخورد کرد و داور اعلام کرد آفساید است.

در دقیقه 74 سوسیداد صاحب موقعیت اول نیمه شد که با اشتباه مک تومینی این اتفاق رخ داد. اما شوت چه گوارا توسط دخیا مهار شد. در دقیقه 78 سوسیداد یک پاس عرضی ناوارا را روی دروازه یونایتد ارسال کرد که مارتینز به خوبی توپ را دفع کرد و ضربه بازیکن سوسیداد را لوک شاو دفع کرد تا دروازه یونایتد بسته بماند.