پیام مسی به دنیا: شما ما را درک نمی کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با پیروزی مقابل تیم ملی فرانسه در فینال این رقابت ها به مردم این کشور این امکان را داده است که به آرزویی که منتظرش بودند جامه عمل بپوشانند. سال ها.
بازگشت بازیکنان آرژانتین به این کشور و جشن قهرمانی در خیابان های بوئنوس آیرس با غافلگیری های زیادی همراه بود به طوری که جمعیت پنج میلیونی برای استقبال از کاروان این تیم در خیابان های پایتخت این کشور حاضر شدند. ، و این رویداد شگفتی های بسیاری را به همراه داشت.
ازدحام جمعیت به حدی بود که اتوبوس حامل بازیکنان قهرمان جام جهانی 2022 نتوانست به درستی در خیابان های این شهر حرکت کند و به میدان اصلی برسد و در نهایت بازیکنان مجبور شدند با استفاده از هلیکوپتر خیابان را ترک کنند.
مسی با انتشار عکس هایی از جشن خیابانی باورنکردنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سعی نکنید بفهمید چه خبر است. آرژانتین! دوستت دارم با همه خوبی ها و بدی ها!

1783933


سرویس خبر شماره: 1860616
ژانویه 01, 1401 @ 11:44 ق.ظ |
6.1 هزار |

0نقطه نظر

من تو را دوست دارم آرژانتین

این ستاره پاری سن ژرمن پس از جشن گرفتن این جشن برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده به روزاریو زادگاهش سفر کرد و در این شهر مورد استقبال مردمی قرار گرفت که منتظر قهرمان خود بودند تا به او تبریک بگویند. که به لطف او به آرزوی خود رسیده اند.

1783935

لیونل مسی ستاره آرژانتینی با انتشار پیامی به جشن میلیونی این تیم از جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.

پیام مسی به دنیا: شما ما را درک نمی کنید!

مسی تا چند روز آینده به حضور خود در آرژانتین ادامه خواهد داد و گفته می شود او یک ماه دیگر در ترکیب پی اس جی بازی نمی کند تا بتواند به خوبی استراحت کند و ریکاوری کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی