پیشنهاد 100 میلیون یورویی لیورپول برای انزو فرناندز هدف منچستریونایتد رد شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

یونایتد یکی از چندین باشگاهی است که مشتاق جذب این هافبک تهاجمی است، اما رقبای اصلی لیورپول در تلاش هستند تا به سرعت وارد زمین شوند در حالی که سایرین تا پایان فصل منتظر هستند.

این بازیکن 21 ساله تا کنون در بنفیکا یک فصل فوق العاده را سپری کرده است و در تابستان از ریورپلاته با 10 میلیون یورو به اضافه 8 یورو پاداش به آنها پیوست.

درست است که کاستا اخیراً قول داده بود که اجازه نخواهد داد هیچ بازیکن کلیدی در ژانویه جدا شود مگر اینکه بند آزادسازی او برآورده شود، واقعیتی که به همان اندازه در مورد هدف دیگر یونایتد، مهاجم گونسالو راموس، که در قطر نیز خیره شده بود، صدق می کند.

البته این امکان نیز وجود دارد که هر یک از باشگاه‌ها می‌توانند بند آزادسازی را اجرا کنند و بازیکن را اکنون به خدمت بگیرند، اگرچه در مورد یونایتد این امر بسیار بعید به نظر می‌رسد در حالی که یک مهاجم در اولویت باقی می‌ماند.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/22/liverpool-have-e100m-bid-rejected-for-man-united-target-enzo-fernandez-256934/ منبع:

اینکه آیا یونایتد در ماه ژوئن با رقبای خود در چنین سطحی رقابت خواهد کرد یا خیر، باید دید.

اگر لیورپول واقعا 100 میلیون یورو برای انزو پیشنهاد داده باشد، به نظر می رسد کاستا به قول خود وفادار بوده است.

روی کاستا، رئیس بنفیکا، این پیشنهاد را کاملا رد کرد، زیرا او می‌خواهد به پروژه ورزشی اولویت دهد.

بنابراین، رئیس باشگاه عقاب ها معتقد است که هیچ پیشنهادی زیر 120 میلیون یورو پذیرفته نخواهد شد، زیرا این ارزش بند فسخ است.

این بازی‌ها باعث شد تا او در تیم لیونل اسکالونی در جام جهانی آرژانتین جای شگفت‌انگیزی داشته باشد و عملکرد او در رقابت‌های موفق آلبی سلسته او را به یکی از داغ‌ترین ملک‌های فوتبال تبدیل کرده است.

مطابق با Correio de Manhãمرسیسایدرها پیشنهادی 100 میلیون یورویی ارائه کرده اند که تقریباً سه برابر ارزش بازیکن است. transfermarkt.com – که به طرز عجیبی رد شده است.


بر اساس گزارش ها از پرتغال، بنفیکا پیشنهاد 100 میلیون یورویی لیورپول برای جذب انزو فرناندز، هافبک و منچستریونایتد را رد کرده است.

بنفیکا روز چهارشنبه پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای انزو فرناندز را رد کرد که از سوی یک باشگاه انگلیسی که به گفته کوریو دا مانها، لیورپول است، دریافت کرد.