پیروانی: برای آخرین بار به صدا و سیما اولتیماتوم می دهم

از فالوورها سوال شد که چرا یحیی گل محمدی در نشست های خبری غایب بود و سرپرست پرسپولیس گفت: آقای یحیی یک سری مشکلات و بحث هایی دارد و می گوید اگر من بیایم باید یک سری چیزها را بگویم. می گوید بهتر است نیاییم، اما خیلی از تیم ها مربی خود را ندارند. نمیدونم اسمش رو چی بذارم قبل و بعد از بازی نمی آیند اما آقای گل محمدی تا دو هفته پیش قبل و بعد از بازی می آمدند. وقتی هیچ برخوردی، حادثه ای، تصمیمی وجود ندارد، مطمئن باشید که ما هم مثل تیم های دیگر خواهیم بود.


سرویس خبر شماره: 1872896
مارس 8, 1401 @ 8:29 ب.ظ
27.4K امتیاز خبر|

13نقطه نظر

مربیان ایرانی فدراسیون را نپذیرفتند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نامزدهای هدایت تیم ملی ایران هوشمندانه‌تر از مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند.

پیروانی: برای آخرین بار به صدا و سیما اولتیماتوم می دهم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر شیرهای سرخ مقابل شاگردان رضا عنایتی در میکس خبر ورزشگاه آزادی گفت: پیروزی امروز را به هواداران تبریک می گویم. تیم خوب نفت مسجد سلیمان و تبریک بابت اینکه امروز یکی دو هزار تومان سقوط کرد.
وی سپس با دیدن خنده خبرنگاران ادامه داد: می بینم که می خندی. خبر خوبی است. من از قضاوت هایی که علیه ما می شود شکایت دارم. باور کنید امروز بردیم اما قضاوتی که در آزادی انتظار داشتیم نبود. دو سه صحنه بسیار سوال برانگیز بود. امیدوارم این چیزها تمام شود. هفته گذشته من شخصا به آقای افشاریان گفتم امسال در حالی که دو برد داشته ایم، دوازده بازی را باخته ایم. درخواست من این است که مدیریت را بهبود ببخشیم زیرا در حال زیان هستیم.
پیروانی سپس اظهارات خود را با شکایت از سید و سیما تکرار کرد: من هم از سید و سیما شکایت دارم. یک سری برنامه های عمومی و یک سری انیماتور که صحبت می کنند تا دیده شوند. به خصوص در مورد آقای گل محمدی و تیم پرسپولیس. این اولتیماتوم نهایی است. دفعه بعد متفاوت صحبت خواهم کرد. مجری مجاز به تماشای برنامه ای نیست که مخاطب با چشیدن، برش و تعریف و تمجید از آن دیدن نکند. این تیم پرسپولیس است و نه شما و نه هیچکس اجازه ندارید به باشگاه، پیشکسوت باشگاه، هواداران باشگاه، بازیکنان باشگاه و مربی باشگاه بی احترامی کنید. من از آقای جبلی شکایت دارم. یک سری برنامه این کارها را انجام می دهند تا دیده شوند. لحن من لحن خوبی است. دفعه بعد متفاوت صحبت خواهم کرد.

پیروانی درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال سوال شد که وی درباره این موضوع و حضور یحیی گل محمدی در جمع گزینه های هدایت تیم ملی گفت: م گل محمدی بهترین مربی ایران در دوران من است. نظر، و من به کسانی که چنین انتخابی کردند تبریک می گویم. فکر کنم بازی اسمی باشه آنها انتخاب خود را کرده اند، اما اکنون آمده اند و آن گزینه ها را ارائه کرده اند. خوشحالم که ایرانی ها آن را گرفتند و به آن دست نزدند. روش انتخاب هفت نفر برای نام بردن و گفتن برنامه دادن و از این داستان ها… نه وجود ندارد. فکر می کنم مربیان ایرانی باهوش تر از آنها بودند. مطمئن باشید اگر اسم آقای گل محمدی مال خودش بود، خیلی پرسپولیس را دوست دارد و این همه تعصب به این تیم دارد، مطمئن باشید اصلا قصد رفتن به تیم ملی را نداشت.
مدیرعامل پرسپولیس درباره گله هواداران و قیمت بلیت گفت: انشالله قیمت بلیت ها پایین می آید. الان مشکل اصلی این است که 5 درصد ورزشگاه یعنی 5000 نفر. بحث این است که تعداد باید افزایش یابد. باشگاه دیروز نامه ای نوشت و انشاالله که موافقت کردند. اگر قرار باشد حداکثر هواداران بیایند، هیچکس نمی تواند در طبقه بالا بنشیند و هشت جایگاه آسیب دیده است. اگر آنها چیزی را محدود کنند، مطمئن شوید که باشگاه در صورت اجازه ورود، سعی خواهد کرد قیمت بلیط را کاهش دهد. فوتبال با هواداران زنده است، مخصوصا پرسپولیسی ها، الان خیلی ها می خوانند که ما بیشترین هوادار را داریم، نه، ما هر کجا برویم قطعا پرطرفدارترین تیم هستیم. لذت بردن با هواداران را نمی توان با هیچ چیز مقایسه کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی