سرالکس فرگوسن ضمن تمجید از اریک تن هاگ به بزرگترین نقطه ضعف منچستریونایتد اشاره کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

سرمربی سابق آژاکس با بلندترین تشویق هوادارانش وقتی جام را بلند کرد و در حال جشن گرفتن با این بازیکن افسانه ای دیده شد. سر الکس فرگوسن و او حتی برای سخنرانی پیروزی در رختکن دعوت شدند.

اریک تن هاگ به خاطر تغییر ثروت باشگاه در چنین بازه زمانی کوتاهی شایسته تحسین است. تصور اینکه این تیم دارای این همه بازیکن از فصل گذشته باشد سخت است که حوصله حضور 100 درصدی را در بازی ها نداشته باشند.

ETH کنترلی آهنین بر باشگاه دارد


در گذشته اخیر، با فعالیت های اسپانسرینگ و قدرت بازیکنان در فصول گذشته، که اغلب به ضرر سرمربی بود، همیشه اینطور نبوده است.

او در فرم بسیار خوبی است. متأسفانه برای ما، او منبع اصلی اهداف است، ما می توانیم با یک گل اضافی انجام دهیم. اما او این کار را می کند.»

یونایتد بر اساس موفقیت است و او راه درستی را برای آن پیش رفته است. خریدهای او واقعا خوب بوده اند – من فکر می کنم این مهم بود – و او کنترل باشگاه را دارد که برای او واقعاً بزرگ است.

این یک موقعیت باشکوه برای هواداران و بازیکنان بود زیرا آنها گام مهمی برای بازگرداندن شکوه از دست رفته باشگاه برداشتند.


منچستریونایتد سرانجام به انتظار شش ساله خود برای کسب مدال پایان داد و روز یکشنبه در فینال جام کارابائو در ومبلی نیوکاسل یونایتد را 2-0 شکست داد.

– فوتبال روزانه (@footballdaily) 27 فوریه 2023

سر الکس فرگوسن می گوید مارکوس راشفورد یک مهاجم نیست و منچستریونایتد به مهاجم دیگری نیاز دارد. 💪 pic.twitter.com/hCNL5PQsFq

از اسکاتلندی افسانه ای همچنین در مورد فرمی که توسط راشفورد بهترین گلزن این باشگاه به نمایش گذاشته شده است، سوال شد. این بازیکن مانکونیایی روز یکشنبه دومین و بیست و پنجمین گل فصل یونایتد را به ثمر رساند.

و او همچنین به عنوان یک فرد کنترلی شناخته می شود و دوست دارد جزئیات دقیق را پیگیری کند و این موضوع قبل از بازی به نمایش گذاشته می شد زیرا او بازیکنان را مجبور می کرد لباس های طراح خود را به نفع تجهیزات تمرینی کنار بگذارند.

رشفورد یک مهاجم طبیعی نیست، یونایتد به شماره 9 نخبه نیاز دارد


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

تن هاگ به عنوان بازیکنی برای نظم و انضباط و مانند بازیکنان شناخته شده است مارکوس راشفورد، جیدون سانچو، آلخاندرو گارناچو و کریستیانو رونالدو همگی در این فصل بارها و بارها بار عصبانیت سرمربی را تحمل کرده اند.

این فوق‌العاده است که فکر کنیم تن هاگ این نتایج چشمگیر را به دست می‌آورد، در حالی که ووت وهورست به عنوان یک مهاجم پرکار شناخته نمی‌شود، در حالی که آنتونی مارسیال همیشه به دلیل مصدومیت از میادین دور است. عمق تیم همچنان یک مسئله بزرگ است.

دقیقاً به همین دلیل است که باشگاه و تن هاگ در تلاش هستند تا وضعیت را قبل از فصل آینده اصلاح کنند زیرا آنها به دنبال یک گلزن نخبه با بازیکنانی مانند هری کین، ویکتور اوسیمهن، دوسان ولاوویچ و بنجامین سسکو در حال انجام دور بازی هستند.




https://thepeoplesperson.com/2023/02/27/sir-alex-ferguson-praises-erik-ten-hag-while-pointing-out-manchester-uniteds-biggest-weakness-260428/ منبع:

شما به یونایتد می آیید و سعی می کنید فوراً شروع خوبی داشته باشید. او واقعاً خوب کار کرده است، او واقعاً انجام داده است.»

🗣️ «فکر نمی‌کنم او یک مهاجم باشد. او از سمت چپ عمل می کند. پایان او همیشه خوب است. متأسفانه برای ما او منبع اصلی اهداف است، ما می‌توانیم با یک گل اضافی انجام دهیم.»

“من فکر نمی کنم او یک مهاجم باشد. او دور از سمت چپ عمل می کند. اما او فوق العاده است. تمام کردن او همیشه خوب است و او همیشه ضربات خود را پایین نگه می دارد که برای یک مهاجم واقعا مهم است.

از سرمربی سابق یونایتد سوال شد اسکای اسپورت در پایان بازی در مورد اینکه چگونه هلندی توانسته در چنین مدت زمان کوتاهی تیم را بهبود بخشد.