پیشنهاد انتقال نونز، ادعای مدافع میانی و انتقاد شدید رافا – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

در اخبار روز چهارشنبه لیورپول، داروین نونز به بارسلونا مرتبط است، زیرا قرمزها به دنبال جذب بازیکنی هستند که در این فصل به آنها گل زده است.

نونز به بارسلونا “پیشنهاد” داد

نونز فصلی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است و پایان او تحت نظارت فزاینده ای قرار گرفته است و باید دید آینده او چه خواهد شد.

بر اساس گزارشی از یک خروجی اسپانیایی ورزش، این بازیکن اروگوئه ای توسط ایجنتش خورخه مندس به عنوان جانشین احتمالی روبرت لواندوفسکی به بارسلونا پیشنهاد شده است.

ادعاهای اخیر حاکی از آن است که لیورپول هیچ برنامه‌ای برای تخلیه نونز در پایان فصل ندارد، پس چه کسی می‌داند چه چیزی را باور کند – اگرچه می‌دانیم که تیم اسپانیایی پول زیادی برای خرج کردن ندارد!

آیا می خواهید او تابستان امسال بماند؟

5 چیز دیگر امروز: هزینه خالص کلوپ و مدافعان میانی

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مه 2024: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در حین آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • لیورپول هزینه خالص از سال 2015 نشان دهنده کار قابل توجه یورگن کلوپ در آنفیلد است. مرد نابغه است!
  • باشگاه گفته می شود یک مدافع میانی جوان می خواهم نیل جونز گزارش می دهد که در تابستان امسال، و به نظر می رسد که پیوندها با ویلیان پاچو “مواد” دارند.
  • استفان باجتیچ او از نحوه درمان مصدومیتش در لیورپول پس از غیبت 222 روزه تمجید کرده است. خیلی خوب است که او را برگرداند!
  • فابیو کاروالیو توضیح داده است که چرا انتقال او به لیورپول اولین بار در ژانویه 2022 سقوط کرد. آیا او آینده ای در آنفیلد دارد؟
  • اسکای اسپورت وعده بهبود یافته برای تغییرات ابتدایی برای بازی های EFL در حال حرکت را داده اند، اما هنوز برای لیگ برتر نه! آنها هرگز نمی توانند همه چیز را درست انجام دهند، می توانند؟

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 2 مه 2010: رافائل بنیتز، مدیر لیورپول در جریان دور افتخار، پس از آخرین بازی لیگ برتر فصل در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • استفن وارناک در طول دوران حضورشان در لیورپول به شدت از رافا بنیتز انتقاد کرد و گفت که مدیریت او “وحشتناک” بوده است. دریغ نکرد! (لیورپول اکو)
  • ادعا می شود که قرمزها اولین حرکت خود را برای جذب محمد آمورا از یونیون اس جی انجام داده اند – او در این فصل در 20 شروع لیگ 18 گل به ثمر رسانده و در لیگ اروپا مقابل مردان کلوپ گلزنی کرده است.L’Equipe)
  • بر اساس آمار جدید، لیورپول چهارمین باشگاه ارزشمند جهان در حال حاضر است اسپورتیکو.

چت دیگر از جای دیگر

لندن، انگلیس - یکشنبه، 27 فوریه 2022: یورگن کلوپ (R) مدیر لیورپول در سوت نیمه نیمه در جریان بازی فینال جام حذفی فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی با توماس توخل، سرمربی چلسی چت می کند.  لیورپول پس از تساوی بدون گل با نتیجه 11 بر 10 در ضربات پنالتی پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • توماس توخل وسوسه می شود که اگر اریک تن هاگ ادامه دهد، سرمربی بعدی منچستریونایتد شود – طبیعت ساینده او می تواند برای آنها ایده آل باشد!!! (اسکای اسپورت)
  • کیلیان امباپه پس از خروج پی اس جی از لیگ قهرمانان اروپا در روز سه شنبه از مصاحبه بیرون آمد و از او پرسیده شد که چه کسی می خواهد برنده این رقابت باشد. او به رئال مادرید محدود است، مطمئنا؟ (ایمیل روزانه)
  • گفته می شود که نیوکاسل در تابستان امسال برای جذب لوید کلی هدف لیورپول از بورنموث به توافق رسیده است – او می توانست هم در دفاع میانی و هم در دفاع چپ یک پوشش ایده آل باشد! (سانتی اونا)

ویدیوی روز و مسابقه شب

این ویدیوی درخشان را تماشا کنید که ادای دینی خیره‌کننده از کلوپ را با شعری از شان کالن به روایت صدای آنفیلد جورج سفتون نشان می‌دهد:

مسابقه شب است رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ (20:00 BST)، در یک بازی بالقوه هیجان انگیز دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

پس از دیدار هفته گذشته در آلیانز آرنا، امتیاز 2-2 مساوی شد. برنده در فینال با بوروسیا دورتموند دیدار خواهد کرد.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/nunez-transfer-offer-centre-back-claim-rafa-slammed-latest-liverpool-fc-news/ منبع: