پیش بینی ویژه: برنده و قهرمان شهرورد!

نظرتون رو به ما بگید نظرات شما در اسرع وقت بررسی و منتشر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1922307
01 مه 1402 در 01:46
5K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

کدام تیم دربی قهرمان جام خواهد شد؟

در هر صورت به نظر می رسد نتایج این هفته لیگ برتر نقطه عطف مهمی در تعیین قهرمان این فصل فوتبال ایران باشد. می توانید بگویید نتایج این هفته به کدام سمت می رود و تیم اول تا سوم را به ترتیب چه کسانی تشکیل می دهند؟

با این حال زردپوشان اصفهانی به دنبال فرصت طلایی هستند تا از تساوی در دربی استفاده کنند و در سه هفته مانده به پایان هر دو تیم را شکست دهند. اگر این اتفاق بیفتد، سپاهان با شکست ملوان 2 امتیازی از استقلال و 3 امتیازی از پرسپولیس پیش خواهد بود و جالب است بدانید که 3 بازی آخر تیم موریس مقابل نفت مسجد سلیمان، پیکان و مس کرمان خواهد بود. . که هیچ کدام در نیمه بالای جدول قرار ندارند.

به نظر می رسد هفته بیست و هفتم لیگ برتر نقطه عطفی برای تعیین تیم قهرمان خواهد بود.

پیش بینی ویژه: برنده و قهرمان شهرورد!

اگر پرسپولیس شهرورد را به نفع خود تمام کند، سرنوشت قهرمانی را در دست می گیرد اما سرنوشت نایب قهرمانی را در اختیار می گیرد و از استقلال پیشی می گیرد. اما اگر دربی به نفع استقلال باشد، فاصله تیم یحیی با صدر به 4 امتیاز می رسد، بنابراین قهرمانی این تیم عملا غیرممکن خواهد بود.

1854222

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم پرسپولیس و استقلال در حالی به مصاف هم می روند که سپاهان یک روز عقب تر در خانه میزبان ملوان خواهد بود. تیم مورایس و ساپینتو با 55 امتیاز پیشتاز است و پرسپولیس با 54 امتیاز به دنبال این دو تیم است و معادلات این هفته می تواند در جهت تیم برتر تغییر کند.