چرا آرن اسلات سرمربی جدید لیورپول خواهد شد – نه مدیر – باشگاه لیورپول

یورگن کلوپ در تابستان نقش سرمربی لیورپول را خالی می‌کند، اما به نظر می‌رسد که آرنه اسلات دقیقاً همان شغل را بر عهده نخواهد گرفت.

به گفته جاناتان نورثکرافت از تیم فوتبال لیورپول، در عوض، اسلات قرار است به عنوان سرمربی جدید به جای مدیر باشگاه لیورپول معرفی شود. بار.

این روزنامه نگار نوشت که لیورپول در حال آماده شدن برای تغییر ساختار سنتی باشگاه فوتبال بریتانیا است.

انتظار می رود هلندی 45 ساله از این وضعیت خوشحال باشد، زیرا دوران مربیگری خود را در همان مدل سرمربی/مدیر ورزشی کار کرده است که لیورپول آماده پذیرش آن است.

در حالی که نقش سرمربی بیشتر آنچه که یک شغل مدیریتی سنتی مستلزم آن است را در بر می گیرد، اما بخشی از مسئولیت امور خارج از زمین را از بین می برد.

این منطقه‌ای است که کلوپ در سال‌های اخیر کنترل فزاینده‌ای بر آن داشته است و تصور می‌شود که تا حدی دلیلی است که مایکل ادواردز بازگشته شغل خود را به عنوان مدیر ورزشی در سال 2022 ترک کرد.

با توجه به اینکه کلوپ اکنون در حال خروج است، لیورپول در حال بازسازی است و شاهد بازگشت ادواردز بوده است، اگرچه او به جای خود باشگاه، به عنوان مدیر عامل فوتبال در FSG استخدام خواهد شد.

در زیر او، ریچارد هیوز وارد می شود تا نقش مدیر ورزشی را برعهده بگیرد، که قبلاً با ادواردز کار کرده بود، زمانی که آنها در پورتسموث ملاقات کردند، زمانی که هیوز یک بازیکن بود.

آرن اسلات، فاینورد (گتی ایماژ، از طریق دفترچه یوفا)

پس از آن، او قبل از انتقال فعلی خود به مرسی ساید، مدیر ورزشی بورنموث شد.

نورثکرافت ادامه داد: لیورپول معتقد است که ساختار جدید با پیچیدگی‌ها و خواسته‌های بازی مدرن مناسب‌تر است و به مسئول تیم اصلی آنها – سرمربی – حمایت بیشتری برای انجام کارش می‌دهد، نه کمتر.

در حالی که اسلات هنوز به عنوان سرمربی جدید تایید نشده است، این قرارداد بسیار نزدیک است و اتلتیک گزارش می دهد که مبلغ غرامت 11 تا 12 میلیون پوندی بین لیورپول و فاینورد توافق شده است.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/why-arne-slot-will-be-liverpools-new-head-coach-not-manager/ منبع: