اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره


سرویس خبر شماره: 2017669
9 اردیبهشت 1403 ساعت 12:43 |
1.8K |

0نقطه نظر

ما روی دورتموند متمرکز بودیم

لوئیس انریکه پس از تساوی خانگی مقابل لوون گفت که پنهان نکرده است که بازیکنانش تمرکز بیشتری روی بازی چهارشنبه مقابل دورتموند داشتند.

اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن برای کسب عنوان قهرمانی فرانسه باید در پارک دو پرنس مقابل لوور پیروز می شد، اما خوش شانس بود که شکست نخورد. تا پایان 12 دقیقه لوور 1-3 از پاریس پیش بود اما میزبان باز هم به تساوی رسید.

پاری سن ژرمن حالا به یک امتیاز دیگر نیاز دارد تا رسماً از نظر ریاضی قهرمان شود، هر چند این تیم را همچنان می توان قهرمان دانست.

2015828

لوئیز انریکه پس از تساوی غیرمنتظره تیمش در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:: “به عنوان یک مربی بسیار مهم است که بتوانیم احساس قدرت و روحیه جنگندگی را در تیم القا کنیم و بازیکنان هرگز عقب ننشینند.” بهترین راه ممکن و ما سعی می کنیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.”

انریکه ادامه داد: منکر نمی‌کنم که بازیکنان زیادی روی بازی مقابل دورتموند تمرکز کرده‌اند. چند روزی است که هواداران فقط در مورد این بازی صحبت می‌کنند. ما تقریباً قهرمان فرانسه شدیم و البته توجه به لیگ قهرمانان اروپا است. فکر می کنم تیم کاملاً برای این دیدار آماده است و در هر دو بازی پیروز خواهیم شد.

مجله اخبار فوتبال خارجی