چرا کل گروه با انگلیس و آمریکا به نفع تیم ملی است؟

عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی انگلیس و آمریکا گفت: همانطور که می دانید آمریکا هنوز نتوانسته انگلیس را شکست دهد. البته در بازی های دوستانه این اتفاق افتاد اما در جام جهانی آمریکا نتوانست انگلیس را شکست دهد. در گل باید بگویم که اکنون ایران در بازار و زیر پرتو دیده شدن با بریتانیای کبیر که بیشترین قدرت رسانه ای فوتبال را دارد و آمریکا که بزرگترین بازار تلویزیونی جهان را دارد، قرار گرفته است. پس ایران با یک پیشنهاد خوب می تواند بهترین اسپانسر را بگیرد. شما در مرحله گروهی دیده می شوید و نام شما در بین عموم فوتبالی ها دیده شده است. بنابراین این یک فرصت طلایی برای فدراسیون فوتبال و همچنین رسانه های ایرانی است تا خود را نشان دهند. وقتی در مورد جام جهانی 2026 صحبت می کنیم، چون تیم ها در 16 گروه سه تیمی تقسیم شده اند، خیلی نگران هستم که سرنوشت تیم های آسیا و اقیانوسیه چه خواهد شد؟ آنها بعد از دو بازی در خطر حذف هستند که کار را سخت می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رحمانی درباره فرصت ایران برای بازی در بازی با انگلیس توضیح داد: بستگی به نگاه شما به مسابقات جام جهانی دارد، به نظر من همبازی ایران با انگلیس چیز خیلی خوبی است چون ایران دیده می شود. ایران همیشه در ذهن افکار عمومی جهان چیز دیگری است و ایرانیان داخل و خارج از کشور همیشه می خواهند تصویر خوبی از ایران به نمایش بگذارند. بنابراین ما این شانس را داریم که حقیقت خود را در این بازی ها نشان دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاهین رحمانی یکی از اعضای ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا است که فوتبال ایران را از نزدیک دنبال می کند و حالا در گفتگوی جدید خود درباره تیم ملی ایران با انگلیس گفت: من فرد مناسبی برای آنالیز فنی نیستم اما اگر تحلیل شخصی ام را بخواهم باید بگویم که ما با انگلیس در گروه B هم گروه شدیم و بهترین عبارت برای توصیف این گروه پرستیژ است. من انگلیس را بدون توجه به توانایی فنی و سطح فوتبالشان از بقیه تیم های ملی جدا می کنم. تیم انگلیسی به خوبی توسط مطبوعات انگلیسی پوشش داده می شود. آنها در بین مردم طرفداران زیادی دارند و در دنیا مورد توجه قرار می گیرند. ایران هرگز به دلایل سیاسی با انگلیس رقابت نکرده است و در این بازی با پرستیژ دیده می شود.

وی در خصوص تیم سوم ایران گفت: انگلیسی ها ترجیح می دهند به جای اسکاتلند و ولز، تیم اوکراین در گروه B قرار بگیرد وگرنه شاهد دربی بزرگ بین انگلیس و ولز یا اسکاتلند خواهیم بود.


سرویس خبر شماره: 1818056 |
15 فروردين 1401 ساعت 18:29 |
1,118 |

0نظرات

ایران به زودی زیر ذره بین مطبوعات و تلویزیون قرار خواهد گرفت.

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرنوشت تیم های آسیایی در جام جهانی پیش رو ابراز نگرانی کرد.

عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به دیدگاه مطبوعات انگلیس درباره ایران گفت: پس از قرعه کشی اخیر، دوستانم که در انگلیس هستند متوجه شدند که ایران رتبه اول آسیا را دارد. از نظر میانگین، گروه B بالاترین رنکینگ فیفا را در بین سایر گروه ها دارد. ایران تیم اول آسیا و انگلیس بیستمین تیم جهان هستند. انگلیسی ها این گروه را برای خود سخت نمی بینند. در عین حال ایرانی ها نسبت به دو دوره قبل راحت تر گروه B را ارزیابی می کنند.

وی در خصوص بازی با انگلیس در روز افتتاحیه جام جهانی گفت: از طرفی این بازی دومین بازی افتتاحیه جام جهانی قطر است که این بازی درباره آقای جهانبخش است زیرا در لیگ انگلیس نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا این بازی به او فرصت خوبی برای اثبات خود می دهد.