باشگاه: ما کاملا آماده هستیم. بنفیکا حریف سرسختی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول فردا در ورزشگاه دالوگ دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را خارج از خانه بنفیکا از دست خواهد داد. قرمزها توانستند در دور آخر اینتر را شکست دهند و بنفیکا آژاکس را حذف کرد. لیورپول هفته ها است که در آستانه قهرمانی در لیگ برتر بوده و توانسته فاصله خود را با سیتی صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد. بنفیکا اما در لیگ پرتغال شرایط خوبی ندارد و بعد از پورتو و اسپورتینگ در رده سوم قرار دارد.


سرویس خبر شماره: 1818054 |
15 فروردين 1401 ساعت 18:19 |
3,139 |

4نظرات



مجله اخبار فوتبال خارجی

صدمه: ” ما تمام تیم خود را برای بازی فردا آماده کرده ایم. کورتیس ورم مختصری در پایش داشت که خوب شد. ترنت آرنولد 4 تا 5 روز دیگر آماده خواهد شد و مصدوم نخواهد شد.

سرمربی لیورپول تیمش را برای بازی حساس فردا مقابل بنفیکا آماده می داند.

تمدید احتمالی قرارداد صلاح:“من خوشحال و راضی هستم. چیز جدیدی برای گفتن در مورد آن وجود ندارد. هر دو طرف در حال مذاکره هستند و این تمام چیزی است که من نیاز دارم. همین.”

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:“ما باید در تمام بازی های آینده در بهترین فرم خود ظاهر شویم. بنفیکا یکی از موفق ترین تیم های پرتغال و یک حریف سرسخت است.”

از پپ لیندرز، دیاز، جوتا و ماتوس که فوتبال پرتغال را خوب می شناسند کمک بگیرید. ما در تیم خود به اندازه کافی افراد آشنا به فوتبال پرتغال داریم اما در هر صورت طبق معمول و طبق معمول در همه مسابقات آنها را آنالیز می کنیم. ما امروز صبح با بازیکنان جلسه داشتیم و به خوبی می دانیم که چگونه با بنفیکا روبرو شویم.