چشمی: آقای تراکتورسازی! توجه!

وی ادامه داد: منظورم هفته گذشته است. یک بازی انجام می شود و یک تیم می بازد و یک تیم برنده می شود. من در صحبت هایم خسته نباشید گفتم و تراکتور خیلی خوب بازی کرد اما چند بازیکن این تیم در بازی هفته گذشته صحبت می کردند که انگار فینال بود و بردند، تمام کردند و قهرمان شدند. ما باید به یکدیگر احترام بگذاریم.

چشمی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امروز بچه های ما سنگ آخر را رها کرده اند. بعد از یک هفته که فشار زیادی روی آنها بود و حرف های زیادی پشت سر بازیکنان ما زده شد، از چیزی دریغ نکردند. مدیریت از بازیکنان و مربی حمایت کرد. از سه جبهه تشکر می کنم. هواداران پشت سر ما بودند. ما در هر بازی 100 درصد قدرت خود را می دهیم. امروز هم اگر قرار بود در 90 دقیقه کار را تمام کنیم، یک بر صفر عقب افتادیم و بعد توانستیم عقب بیفتیم.


سرویس خبر شماره: 1864382
22 ژانویه 1401 @ 6:56 ب.ظ
36.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

بگذارید هواداران بدانند که ما همیشه بهترین کار خود را انجام می دهیم

هافبک باتجربه استقلال می گوید چند بازیکن تراکتورسازی در بازی هفته گذشته لیگ برتر بی احترامی کردند.

چشمی: آقای تراکتورسازی!  توجه!

هافبک استقلال با اشاره به رفتار برخی از بازیکنان تراکتورسازی در بازی هفته گذشته لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما در هفته اول مقابل سپاهان شکست خوردیم اما نه سپاهانی ها چیزی ندارند و نه می گویند. با این حال، هفته گذشته صحبت های بسیار پر سر و صدایی در زمین مسابقه وجود داشت. چون تماشاگران در ورزشگاه حضور ندارند، فکر می کنم صداها کاملا شنیده می شود. در دقیقه 10 یا 15 بازی می گویند استقلالی ها سراسیمه هستند و نمی دانند چه کار کنند. نه اینطور نیست فوتبال روزهای خوب و روزهای بد دارد. آن هفته روز بد ما بود و تو برنده شدی. تبریک میگم ولی احترام

وی در پایان افزود: هواداران ما باید بدانند که ما بهترین های خود را به هر بازیکن، کادرفنی و همه می دهیم. من فقط ایستادم تا این دو مورد را بگویم. در پایان به هوادارانمان تبریک می گویم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ترکیه در جمع خبرنگاران گفت: به تراکتورسازی خسته نباشید می گویم. از نظر فنی، تیم بسیار خوبی است. امروز هم بردیم اما مساوی شد. ما موقعیت های بیشتری داشتیم و تیم بهتری در زمین بودیم.