نصیرزاده: چرا برای این مسابقه یک داور از تهران تعیین کردید؟

مدیرعامل تراکتور در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد این تیم خاطرنشان کرد: دو بازی با استقلال داشتیم و در جریان بازی دو گل زدیم و آنها از روی نقطه پنالتی دو گل زدند. تراکتور تیمی است که متفاوت از قبل بازی می کند و بازی حذفی هم یک بازی شانسی است و هیچ چیز قطعی نیست. از بچه هایمان تشکر می کنم و از کمیته داوران می خواهم دقت خود را بیشتر کند تا در چیدمان مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان با اشاره به اینکه به نظر خود داور هنگام اعلام پنالتی اشتباه کرده است، گفت: در اولین صحنه پنالتی احساس کردیم که او به توپ ضربه می زند و سپس برخورد می کند و راه افتاد هم مشکوک بود در پنالتی دوم معمولا آقای قائدی با کوچکترین ضربه ای زمین می خورد. در مورد تکرار پنالتی هم می توان گفت بازیکن پیش رفت اما داور واقعا نمی توانست این کار را انجام دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره اعتراض بازیکنان تراکتورسازی به تصمیمات داور گفت: اشکالی ندارد و اعتراض در ذات فوتبال است. آقای افشاریان زنگ زد و صحبت کردیم. به آنها گفتم وقتی داور انتخاب می کنید، برای بازی تهران و تبریز نباید داور تهرانی تعیین کنید. مثلاً داور ذخیره از اصفهان آمده بود. استفاده از داور شهرستانی ترجیح داده می شود تا بی طرفی داور زیر سوال نرود.

مدیرعامل تراکتور از انتخاب یک داور تهرانی برای بازی آن تیم مقابل استقلال انتقاد کرد.

نصیرزاده: چرا برای این بازی یک داور از تهران تعیین کردید؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوشنگ نصیرزاده پس از پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران در میکسدزون در ورزشگاه آزادی حاضر شد و از داور بازی انتقاد کرد. نصیرزاده در ابتدا گفت: وقتی پنالتی را تکرار می کنی انگار یک پنالتی دیگر دریافت می کنی. این تصمیمات، تصمیمات سختی هستند.


سرویس خبر شماره: 1864380
22 ژانویه 1401 @ 6:57 ب.ظ
27.2K |

8نقطه نظر

شما بی طرفی را زیر سوال بردید.