ژابی آلونسو در میان انتصاب قریب الوقوع آرن اسلات برچسب “بیش از حد” داده شد

هواداران لیورپول برای تغییر تابستانی در راس باشگاه آماده هستند و پس از مدت ها که به نظر می رسید ژابی آلونسو سرمربی این تیم خواهد بود، این دیگر در آستانه انتصاب قریب الوقوع آرنه اسلات وجود ندارد.

کریس پاژاک که در «پادکست تاریخ فوتبال فوتبال» صحبت می‌کرد، در حال انتخاب پنج بازیکن برتر تاریخ خود در لیورپول بود و از او پرسیده شد که آیا این بازیکن اسپانیایی این بازی را انجام می‌دهد یا خیر – که او پاسخ داد: نه، من فکر می‌کنم که او برای ما بیش از حد ارزیابی شد – فکر می‌کنم او بهترین کارش را در باشگاه‌های دیگر انجام داد.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) نویل: لیورپول قهرمان لیگ نشده است اما وضعیت ضعیفی را توضیح می دهد

با وجود اینکه خیلی ها شماره 14 سابق ما را یکی از بهترین بازیکنانی می دانند که در پست خود بازی می کند، اگر عملکرد او در بایرلورکوزن ادامه یابد، میراث این بازیکن 42 ساله به عنوان مربی می تواند بیشتر از آن به عنوان یک بازیکن باشد.

با دیدن حجم جام‌هایی که در رئال مادرید و بایرن مونیخ به دست آورده‌اند، احتمالاً منصفانه است که بگوییم قرمز سابق بهترین روزهای خود را در جاهای دیگر سپری می‌کند و پنج نام دیگر که موفق به کسب موفقیت شدند، قطعا شکست دادن آنها سخت است!

می توانید برداشت پاژاک از آلونسو (از ساعت 38:44) را از طریق پادکست The Football Historian در یوتیوب تماشا کنید:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/04/30/xabi-alonso-labelled-overrated/ منبع: