اهمیت جایگزین کردن تیاگو سیلوا به سمت راست – چلسی صحبت کنید

تیاگو سیلوا فقط یک فوتبالیست باکیفیت نیست، او یک حضور، تأثیرگذار و یک رهبر در داخل و خارج از زمین است.

وقتی او تابستان امسال باشگاه را ترک کند، غیبت او واقعاً احساس خواهد شد، او به شدت در باشگاه دلتنگ خواهد شد.

من شنیده ام که جدایی بیش از هر چیز دیگری دو طرفه بود و این تصمیمی بود که هر دو طرف احساس کردند بهترین و بهترین لحظه برای ادامه کار است و من کاملاً موافقم.

سیلوا همانطور که در لحظات کوچکی در این فصل دیدیم، بالاخره نشانه هایی از سن خود را نشان می دهد. این مرد 39 ساله است و هنوز هم یکی از بهترین مدافعان جهان است. اما نشانه‌ها در این فصل خزنده بوده‌اند، من فکر می‌کنم که مشاهده آن واضح است.

ما با بازیکنان دیگری مانند برانیسلاو ایوانوویچ و سزار آزپیلیکوئتا دیده‌ایم که خیلی مهم است که آن را یک روز در یک باشگاه در زمان مناسب بنامیم، و هر دوی این دو شاید کمی دیر آن را ترک کردند و من از دیدن برخی از آنها متنفر بودم. سخنان تند و بعضاً توهین‌هایی که هر دو مجبور به تحمل آن بودند، به پایان رسید.

سیلوا در زمان مناسب می رود، اما سوال بزرگ برای من اکنون این است که چگونه او را جایگزین کنیم؟ زیرا او در این سمت جوان حفره بزرگی بر جای می گذارد.

ما در مورد اهمیت کیفیت و تجربه اثبات شده صحبت می کنیم و اینکه چگونه این تیم جوان فاقد آن است و اکنون در حال از دست دادن با تجربه ترین رهبر خود هستیم. خیلی ساده، اکنون تمرکز باید روی جایگزینی او باشد، و مسلماً این تصمیم مهم تری خواهد بود که ما 100% درست از مهاجم جدید بگیریم.

و سیلوا همچنین نشان می‌دهد که چقدر هوشمندانه و غالباً حیاتی است که واقعاً بازیکنانی را که در پایان دوران حرفه‌ای خود هستند به خدمت بگیریم، چیزی که ما تاکنون در این بازسازی تیم نادیده گرفته‌ایم.

او در سال 2020 در اواسط 30 سالگی به تیم ملحق شد، قهرمان لیگ قهرمانان شد و تا سن 39 سالگی یکی از بهترین بازیکنان ما بود. این نشان دهنده اهمیت داشتن تجربه با کیفیت و رهبران در هر تیم برتر بود.

چلسی باید او را جایگزین کند و او را به درستی جایگزین کند.

من هیچ چیز جدیدی در مورد اسامی مدافع میانی نشنیدم و هر وقت که باشد به روز خواهم کرد، اما قرارداد با یک بازیکن 20 ساله برای جایگزینی سیلوا به سادگی باعث کاهش آن نمی شود. باید تجربه را جایگزین تجربه کنیم. ما باید یک رهبر را با یک رهبر جایگزین کنیم.

گاهی اوقات فکر می کنم سیلوا بد فهمیده شده است. فکر می‌کنم اگر به خاطر فقدان انگلیسی‌اش نبود، در زمان حضورش در اینجا کاپیتان دائمی باشگاه ما می‌شد، اما اینطور نبود.

اشتیاق او به بازی، عشق به این باشگاه که تنها در چهار سال رشد کرد، عشق به هواداران، ذهنیت برنده‌اش، و اینکه چطور وقتی نمی‌توانست بازی کند و تاثیرش در رختکن و تمرینات به یک تشویق‌گر تبدیل شد. ، همه چیزی است که با پول نمی توان خرید و کاملاً ساده، بی ارزش و حیاتی است.

چلسی باید برود و با یک رهبر ثابت شده با همان حضور، کیفیت و شور و اشتیاق تیاگو سیلوا به خدمت بگیرد. اکنون این باید به یک اولویت تبدیل شود.

متشکرم، تیاگو.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-importance-of-getting-replacing-thiago-silva-right/ منبع: