ژاوی انقلاب: این شش بازیکن باید بروند!


سرویس خبر شماره: 1831930
13 جولای 1401 ساعت 10:21 |
14.4K |

0نقطه نظر


او همچنین از مدیران بارسا خواست که حداقل پنج بازیکن جدید برای فصل 2022-23 به خدمت بگیرند، اما به همان اندازه که این موضوع مهم است، خروج بازیکنان مازاد نیز برای این مربی مهم است.
در این بین در میان لیست اعلام شده از سوی او تنها لنگله است که با تاتنهام به توافق می رسید و در روزهای آینده بارسا را ​​ترک می کند و راهی لیگ برتر انگلیس می شود.
با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر احتمال حضور اومتیتی ​​در فوتبال ایتالیا شنیده می شود، اما هنوز چیزی در مورد او مشخص نیست و همین موضوع باعث نگرانی و نارضایتی ژاوی شده که حاضر نیست دوباره از آنها در تیمش استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا تصمیم می گیرد شرایط جدیدی را برای فصل آینده در تیمش ایجاد کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور ژاوی در باشگاه بارسلونا با یک پروژه ورزشی جدید در این تیم همراه شد و تغییراتی را به همراه داشت.
فصل گذشته به هیچ وجه فصل خوبی برای این تیم نبود و این به مربی جوان انگیزه بیشتری داد تا به طور کلی شرایط تیمش را تغییر دهد.
حالا نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شده است که ژاوی به شش بازیکن بارسا گفته است که دیگر جایی در لیست این تیم نخواهند داشت و باید در نقل و انتقالات تابستانی به فکر باشگاه جدیدی باشند. این شش بازیکن عبارتند از ریکی پوچ، نتو، اسکار مینگئزا، کلمنت لنگلت، ساموئل اومتیتی ​​و موسا واگه.
تمرینات پیش فصل بارسا قرار است از روز دوشنبه آغاز شود، اما مسائل مربوط به آینده بسیاری از بازیکنان این تیم هنوز حل نشده است و ژاوی از این موضوع چندان خوشحال نیست.