فریبا: کاوه اگر سالم باشد خرید خوبی است

پیشکسوت استقلال می گوید نیمه پر لیوان فعالیت باشگاه را هم باید در نظر گرفت.


سرویس خبر شماره: 1831933
13 تیر 1401 ساعت 10:32 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

هیچ کس نمی تواند عالم را سرزنش کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهتاش فریبا درباره سوال این روزهای باشگاه استقلال در خصوص تاخیر این تیم در پرونده ابوالفضل جلالی در خصوص نحوه رسیدگی به رضایتنامه اش برای باشگاه سایپا، اظهار داشت: او شکی ندارد که جلالی به نفع تیم ما است. . او در سه پست دفاع میانی، دفاع چپ و وینگر چپ بازی می کند و بازی هایی که برای ما انجام داده این را نشان می دهد. همه باشگاه های دنیا افرادی برای جلسات و قرارداد دارند و این سوال باید توسط باشگاه پاسخ داده شود.
وی درباره فعالیت باشگاه ادامه داد: همه چیز را سیاه نبینید. با مهدی پور، چشمی، رمضانی، سید حسین و ارسلان 5 نفر تمدید کرده اند که یک غلام تکلیفش معلوم نیست، بقیه قرارداد دارند و تکلیفشان مشخص است. در همه دنیا یک امر طبیعی است که سرمربی باید بازیکن را شناسایی کند. می فکر می کند تا یکی دو روز دیگر که ساپینتو به ایران بیاید همه چیز مشخص می شود.
پیشکسوت استقلالی ها درباره دو بازیکن خارجی که استقلال می تواند قرارداد ببندد، گفت: قرار شد سرمربی دو بازیکن خارجی بیاورد. من هم مثل شما در رسانه ها خواندم که دو نفر خارجی می آوریم. همانطور که شنیدیم یکی از آنها هافبک و دیگری مهاجم است. یک چیز که در حال حاضر نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. امیدواریم بازیکنی مثل یاماگا، تیام، جانواریو باشد. بازیکنی نباشید که بعداً می گوییم اشتباه بود.
وی نظر خود را درباره جدایی محمد دانشگر اینگونه بیان کرد: فوتبال حرفه ای است، همه می توانند برای آینده خوش تصمیم بگیرند. قراردادش تمام شده بود، یعنی شما نمی توانید شاگرد را مقصر بدانید. در فوتبال حرفه ای حرکت طبیعی است. دست دانشگر هم درد نکند، برای ما زحمت کشید و برای جانش حرکت کرد.
فریبا در خصوص اینکه از کاوه رضایی به عنوان بمب استقلال در نقل و انتقالات یاد می شود، افزود: کاوه رضایی اگر همان بازیکنی باشد که قبلا برای ما بازی می کرد واقعا بمب است. بازی هایی که انجام داد و گل هایی که زد را به خاطر دارید؟ قطعا اگر کاوه سالم باشد خیلی به ما کمک می کند، شک نکنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی