ژاوی: فراموش نکن فصل قبل کجا بودیم و الان کجا هستیم

ژاوی در آستانه این دیدار در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1791358

آینده بوسکتس
ما اخیراً در مورد آینده او صحبت نکرده ایم. این تصمیمی است که سرجیو باید شخصا بگیرد. او بازیکن مهمی برای ما است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازی با رئال در جام حذفی؟
نگران نیستم. دوشنبه خواهیم فهمید. ما هنوز به فینال فکر نمی کنیم. ابتدا باید نتیجه قرعه کشی را ببینیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا فردا در هفته نوزدهم لالیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف خیرونا خواهد رفت.

آیا ژاوی از این فصل راضی است؟
اگر بپرسید که آیا انتظار داشتید از لیگ قهرمانان حذف شوید، پاسخ من مثبت است. اما در لیگ و جام حذفی جایگاه خوبی داریم. سوپرجام را هم بردیم که روحیه تیم را بالا برد. ما اکنون در نقطه‌ای هستیم که می‌توانیم فصل را با اوج تمام کنیم، بنابراین نمی‌توانیم گارد خود را ناامید کنیم.

پیروزی های خفیف بارسلونا
من هم ابراز نگرانی کردم که بردهای زیادی نداشتیم. ما باید از بسیاری جهات پیشرفت کنیم. اما تمام پیروزی های ما با شایستگی به دست آمده است. الان در وضعیت خوبی هستیم. باید یادمان باشد که پارسال چه شرایطی داشتیم و امسال کجا هستیم. کارهایی وجود دارد که باید انجام شود، اما نکات مثبت زیادی نیز وجود دارد. ما در خط دفاع خیلی پیشرفت کرده ایم و در مجموع فکر می کنم تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و باید به این موضوع توجه کنیم.

استفاده چرخشی از بازیکنان در بارسا
فردا بدون شک تغییراتی خواهیم داشت. به زودی چند بازیکن را از دست خواهیم داد که این مهم است. ما باید آماده باشیم. ما به همه بازیکنان نیاز داریم.

شاگردان ژاوی در حال حاضر از 17 بازی 44 امتیازی دارند و با سه امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار دارند. بازی فردا برای بارسا بسیار مهم است. زیرا یک لغزش در این مسابقه می تواند رهبری آنها را به طور جدی به خطر بیندازد.

بازی با خیرونا
خیرونا تیم شجاعی است که به شدت پرس می کند و می داند چگونه توپ را به خوبی بدزدد. این دقیقاً همان کاری است که ما دوست داریم انجام دهیم. میکل یکی از مربیانی است که سبک کارش را در لالیگا خیلی دوست دارم. انتظار داریم بازی بسیار سختی پیش رو داشته باشیم.

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید اگرچه تیمش ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد، اما منتقدان نباید فصل گذشته و بهبود قابل توجه شرایط بارسا را ​​فراموش کنند.

ژاوی: فراموش نکن فصل قبل کجا بودیم و الان کجا هستیم


سرویس خبر شماره: 1867037
7 بهمن 1401 ساعت 16:14 |
4.7 هزار |

4نقطه نظر

تمدید قرارداد دمبله
این برای من مهم است زیرا عثمان را برای تیم بسیار مهم می دانم. یافتن چنین بازیکنان تاثیرگذاری کار آسانی نیست. امیدوارم سال های زیادی برای ما بازی کند.