حمایت سرمربی سرخ ها از مدافع تیم/ همه تقصیر دفاع وسط نیست!

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه بازی تیمش مقابل برایتون در جام حذفی به دفاع از ویرجیل فن دایک آمد و گفت که لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده است. لیورپول روز یکشنبه به خانه برایتون باز می گردد تا در مرحله چهارم جام حذفی با این تیم دیدار کند.

کلوپ در مورد جام حذفی و بازی قبلی مقابل برایتون گفت: جام حذفی رقابت بزرگی است، به خصوص اگر به فینال برسید. این هدف ماست. رسیدن به فینال جام حذفی تکرار می کنم که بازی قبلی ما مقابل برایتون بدترین بازیی بود که در تمام عمرم از تیم هایم دیده ام. همه چیز در آن مسابقه اشتباه پیش رفت.»

او همچنین در مورد کلین شیت های لیورپول در غیاب فان دایک گفت: “این که می گویند از زمانی که ویرجیل مصدوم شد ما شیت را تمیز نگه می داریم درست نیست. دفاع در فوتبال بسیار پیچیده تر از این است که همه چیز را به دفاع میانی تقلیل دهیم یک کلین شیت قطعا مهم است. چون حتی اگر گل هم بزنی، بازی را 1-0 می بری که برای من خوب است، سرعت بازی و ترکیب ترکیبی از شخصیت هجومی و آمادگی دفاعی در خط هافبک بسیار مهم است. سه بازیکن خط میانی ما در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشته اند.” ما شش یا هفت هافبک آماده داریم و من واقعا از این موضوع خوشحالم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی