ژاوی: ما قهرمان نمی شویم، باید دو سهمیه بگیریم


سرویس خبر شماره: 2017704
9 مه 1403 در 2:55 ب.ظ.
1.1 هزار |

3نقطه نظر

رقیب مستقیم ما خیرونا است

ژاوی امروز گفت که بعد از ناامید شدن از قهرمانی، دو هدف دارند، اول کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و سپس برای سوپرکاپ اسپانیا.

ژاوی: ما قهرمان نمی شویم، باید دو سهمیه بگیریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شکست ال کلاسیکو، امیدهای بارسلونا برای قهرمانی از بین رفت و حالا باید روی رتبه دوم و کسب سهمیه سوپرجام تمرکز کنند. پس از پیروزی دیروز مقابل خیرونا، بارسا به رده سوم سقوط کرد و برای پس گرفتن جایگاه خود باید والنسیا را شکست دهد. این دیدار فردا در مونتجویک برگزار می شود.

2015139

ژاوی که چند روز پیش تصمیم به ماندن در بارسا گرفت، درباره بازی فردا صحبت کرد“ما در شرایط خوبی هستیم و هدفمان رسیدن به رتبه دوم است. حداقل هدف خود را کسب سهمیه در تیررس داریم. والنسیا حریف بسیار شایسته ای است و باراخا در این تیم کار بزرگی انجام داده است. تیمی پویا، با سرعت در فاز تهاجمی و با بازیکنان جوانی که رقابت خوبی دارند، اما ما در خانه بازی می کنیم و امیدواریم سه امتیاز را به دست آوریم.

نقش اصلی در خرید: “این تغییر نخواهد کرد. ما در همه چیز با دکو، رئیس جمهور و تیم ورزشی همبستگی داریم. امیدوارم بتوانیم به فرمول یک به یک (یک فروش برای یک خرید) دست پیدا کنیم زیرا این به ما کمک زیادی خواهد کرد، اما هنوز روزهای زیادی باقی مانده است “ما هنوز اهدافی برای رسیدن به این فصل داریم.”

خرید تابستانی: “اعتمادی که دکو و رئیس ایجاد کردند مرا بسیار خوشبین کرد. فصل گذشته تابستان امسال شرایط خوبی نداشتیم، اما امیدوارم امسال اوضاع بهتر شود. تابستان پرتنشی داریم.”

انتقال قرضی ویتور روکه“ما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ایم. هنوز شش بازی باقی مانده است و سپس با دکو و خوان لاپورتا صحبت می کنیم. لازم به ذکر است که روکه از لیگ و کشور دیگری می آید و نیاز به زمان دارد.”

به بازی بعدی با خیرونا در مونتیلیوی فکر می کنم: “نه. مهمترین چیز بازی فردا است. بله، خیرونا یک رقیب مستقیم است و من قبلاً در بازی رفت با آنها گفتم. “یک هدف حداقلی وجود دارد و آن صعود به لیگ قهرمانان است. یکی دیگر از اهداف جالب، صعود به سوپرجام است.”

وضعیت روحی تیم:خیلی خوب و با صمیمیت کامل تمرین کردیم. زمان بیشتری برای تمرین داشتیم و تیم را بسیار خوب و هیجان زده می بینم. همچنین با تمام انرژی دنیا آماده هستم تا تیم را برای پایان خوبی در فصل جاری آماده کنم و فصل بهتری را برای آینده خلق کنم. »

احتمال کاهش کیفیت تیم در ادامه فصل“نه، من برعکس فکر می کنم. چون ما ماموریت خود را انجام ندادیم، اکنون باید تلاش خود را مضاعف کنیم. باید شرایط را تغییر دهیم و فصل را با احساس خوبی به پایان برسانیم. فصل بعد قطعاً باید برنده بازی شویم. “

وضعیت پدری: او برای فردا آماده است و در دسترس است.

اقلام غیرقابل فروش: ما هنوز در مورد نقل و انتقالات چیزی نگفته ایم و شرایط مثل قبل است. وقتی فصل تمام شود، تصمیم خواهیم گرفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی