حادثه و پروژه “بیش از حد” کامل شد – آخرین حرف در مورد وستهم 2-2 لیورپول – لیورپول اف سی

لیورپول در تساوی 2-2 خارج از خانه مقابل وستهام، نمایش ملایم دیگری را به نمایش گذاشت و اختلافات یورگن کلوپ و محمد صلاح بحث بزرگی بود.

قرمزها باز هم در بازی لیگ برتر عقب افتادند و در حالی که به نظر می رسید آنها یک بازگشت قدرتمند را ایجاد کرده بودند، گل تساوی مایکل آنتونیو پیروزی را از آنها ربود.

این یک نمایش صاف از سمت کلوپ و یک میخ دیگر بر تابوت امیدهای قهرمانی آنها بود، حتی اگر بیشتر آنها پیش از آن از تعقیب و گریز دست کشیده بودند.

اینجا، هنری جکسون از TIA (@HenryJackson87) و Dan Clubbe از The Redmen TV (@dan_clubbe) یک بازی فراموش نشدنی دیگر، بحث صلاح و کلوپ و موارد دیگر را مورد بحث قرار دهید.

قبل از بازی چه حسی داشتی؟

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه وستهم یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهم یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن، واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

DAN: به طرز عجیبی، هنوز کاملا هیجان زده است. شاید مهم ترین چیزی که کلوپ در دوران حضورش در باشگاه به ما داده است، در همین باشد – امید.

صرف نظر از بعید بودن هر موقعیتی، ظاهراً اکنون این باور درونی دارم که می‌توانیم بر تقریباً هر چیزی غلبه کنیم، هرچند که گاهی اوقات در موقعیت نادرست قرار می‌گیریم.

پروژه «شبهات به مؤمنان» به پایان رسید…

هنری: راستش من با دن خیلی فرق داشتم.

یک بی‌تفاوتی واقعی قبل از شروع بازی، با حذف عنوان قهرمانی و نمایش بی‌معنای دیگری که لیورپول انتظارش را می‌کشید، آغاز شد.

از بازی هم از نظر سرگرمی و هم نتیجه خوب انتظاری نداشتم و متأسفانه از هر دو نظر درست بودم.

روشی که در آن فصل به پایان رسیده است واقعاً من را شوکه کرده است، اما عصبانی نیستم – فقط خسته و ناامید هستم.

و عملکرد لیورپول را چگونه ارزیابی کردید؟

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: کودی گاکپو بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

DAN: برای بخش‌های بزرگ، به نظر می‌رسید که ما کمی در حال انجام این حرکت هستیم، و من از گفتن این حرف در مورد هر تیم لیورپول متنفرم.

کلوپ در ترکیب در مورد عدم اهتزاز پرچم سفید صحبت کرد، اما من در نیمه اول قانع نشدم زیرا 45 دقیقه دیگر فوتبال صاف و عابر پیاده بدون سرعت یا شدت افسانه ای ما به پایان رسید.

خوشبختانه در بازی دوم تا حدودی وارد زندگی شدیم، اما دو گل دریافتی نمونه های بیشتری از ضعف های ما در دفاع بود، به خصوص در ضربات ایستگاهی.

در حال حاضر تقریباً غرور شخصی برای دفاع یا بسته نگه داشتن دروازه وجود ندارد.

دیاز یک بار دیگر مبارزه را انجام داد و Gravenberch از یک نمایش مثبت دیگر لذت برد – خارج از آن…

هنری: من فکر می کردم نیمه اول یک تماشای وحشتناک بود.

من در وبلاگ زنده TIA بودم و لحظه ای متوجه شدم که برای حدود چهار دقیقه منطقه را ترک کردم زیرا به معنای واقعی کلمه هیچ اتفاقی نیفتاده بود!

قرار نبود اینجوری بشه

همانطور که دن می گوید، پس از استراحت، پیشرفت های قطعی وجود داشت، و من موافقم که دیاز و گراونبرچ دو نفر از معدود افرادی هستند که شایسته ستایش هستند.

با این حال، باز هم تعداد بسیار زیادی از سرعت خارج شد.

نظر شما در مورد وضعیت کلوپ و صلاح چیست؟

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه وستهم یونایتد و لیورپول در ورزشگاه لندن در سوت پایان بازی از زمین خارج شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

DAN: صادقانه بگویم، کل ماجرا کمی گویای وضعیت فعلی است.

همه ما رویای یک اخراج افسانه ای برای یورگن را در سر داشتیم که شایسته آن بود، اما از آنجایی که مسائل در زمین از هم جدا شده، به نظر می رسد که موسیقی حال و هوای دور از آن به همین منوال رسیده است.

دیدن چنین حادثه ای در واقع آنقدر که شاید باید شگفت زده ام نکرد.

صرف نظر از این که صلاح شروع نکرد، یا احساس کرد که او خیلی دیر معرفی شده است، فقط امیدوارم که آنها بتوانند به سرعت آن را از بین ببرند، زیرا هم او و هم کلوپ در این دوره و یکدیگر نقش مهمی داشته اند.

بنابراین، آنها سطح احترام مشابهی را تضمین می کنند، زیرا یکی از یا هر دو دوره آنها در آنفیلد به پایان می رسد.

هنری: من فکر می‌کنم همه چیز بیش از حد است که بازی مدرن را خلاصه می‌کند.

من تحت تاثیر شیطنت های صلاح قرار نگرفتم، به خصوص اظهار نظر “آتش” او پس از بازی برای مطبوعات، اما حداقل نشان می دهد که او به او اهمیت می دهد.

بسیاری از مردم اندازه ایگوی مو را دست کم می‌گیرند – که از نظر خوبی بسیار زیاد است – و او از شروع نکردن نیش می‌زند.

من در واقع همیشه این احساس کوچک را داشتم که کلوپ با صلاح به خوبی با سایر بازیکنان کنار نمی‌آید – من هیچ دلیلی برای این بحث ندارم جز یک احساس غم‌انگیز!

اما من مطمئن هستم که آنها همدیگر را دوست دارند و از بین خواهد رفت.

فصل نمی تواند به زودی تمام شود، درست است؟ که غم انگیز است…

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه وستهم یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین وستهام یونایتد و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن، واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

DAN: آن غم انگیز است. همه ما جدایی کلوپ و رفتن بالقوه با دو بغل ظروف نقره را عاشقانه می دانستیم.

در حالی که بسیاری از مردم در مورد دلایلی که به نظر می رسد به شدت شکسته شده و احتمالاً اعلام کلوپ یک عامل است، حدس می زنند، احساسات شدید پیرامون همه چیز نقش داشته است.

برای دوره های طولانی، به نظر می رسید که این انگیزه محرک لحظات خوب ما بود.

در نهایت، تا جایی که ممکن است به اوج برویم، به سه تیم برتر پایان دهیم، چند گل به ثمر برسانیم، در چند بازی پیروز شویم و بیایید وولوز را در آنفیلد روزی کنیم تا تمام کارهایی را که یورگن کلوپ برای ما انجام داده است، جشن بگیریم.

هنری: من نمی توانم منتظر بمانم تا فصل به پایان برسد، که مایه شرمساری است. احساس می کنم همه ما به اندازه کلوپ و بازیکنان به یک نفس نیاز داریم.

با نگاهی به گذشته، لیورپول هرگز به اندازه کافی برای کسب عنوان قهرمانی نداشت، و آنها نمی توانستند با نمایش های غیرقابل قانع کننده از خط عبور کنند.

مشکل اینجاست که خروج کلوپ به طور ناگهانی چیزی متفاوت به فصل اضافه کرد، همانطور که دن به آن اشاره می کند، و ما خودمان را فریب دادیم تا پایان رویایی اتفاق بیفتد.

با این حال، فوتبال اینطور کار نمی کند و کسب مقام سوم در مجموع تلاش مناسبی است و چیزی است که ما تابستان گذشته انجام می دادیم.

در حال حاضر این یک مورد است که در این دو مسابقه بعدی تصادف کرده و سپس در مقابل وولوز پارتی برگزار کنیم.

بهتر است شبیه بازی آخر جرارد در استوک نباشد!



https://www.thisisanfield.com/2024/04/overblown-incident-project-complete-last-word-on-west-ham-2-2-liverpool/ منبع: