ژاوی نگهدارنده بلینگهام را انتخاب کرد


سرویس خبر شماره: 1975539
5 نوامبر 1402 در 12:56 ب.ظ |
242 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اوریول رومئو، هافبک بارسلونا سخت ترین ماموریت خود را پیش رو دارد: مهار ستاره انگلیسی رئال مادرید.

ژاوی نگهدارنده بلینگهام را انتخاب کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چند روز قبل از بازی انگلیس و ایتالیا در جریان مصاحبه کارلو آنچلوتی با یکی از رسانه های ایتالیایی از او پرسیده شد که چگونه می توان جود بلینگهام را متوقف کرد. او لبخندی زد و گفت که بلینگهام قطعاً آنچه را که می خواهد برای تیمش انجام می دهد و ایتالیا می تواند با بازیکنان باکیفیت خود جواب انگلیس را بدهد.

کارلوتو درست می گفت. بلینگهام کارش را کرد. او همیشه کار خود را انجام می دهد و در هر بازی این فصل تاثیرگذار بوده است. او تا اینجای فصل بازیکنی غیرقابل توقف بوده و حالا باید به مصاف بارسلونا برود.

این سخت ترین کار ژاوی است. حصر غیرقابل توقف بازیکن انگلیسی رئال مادرید. او باید تا فردا فرمول را پیدا کند وگرنه به سرنوشت رقبای قبلی خود یعنی رئال دچار خواهد شد.

(1945563

بارسا می‌داند که رئال مادرید همچنان تیمی ویرانگر در ضدحمله است، حتی اگر آنچلوتی ساختار تیم را نسبت به فصل گذشته تغییر داده است. در اکثر مسابقات آنها بدون وینگر بازی می کنند. جدایی بنزما همراه با آمدن بلینگهام به این معنی است که آنچلوتی روی خط هافبک و حضور بلینگهام تمرکز خواهد کرد.

ژاوی علاوه بر مسدود کردن بازیکنانی مانند وینیسیوس، باید روی مهار بلینگهام تمرکز کند. به گزارش اسپورت، او اوریول رومئو را برای این پست انتخاب کرد. این سخت ترین ماموریت رومئو از زمان ورودش به بارسلونا است. توقف بازیکنی که تا این مرحله از فصل غیرقابل توقف بود. البته او برای این کار به کمک سایر هافبک ها نیاز خواهد داشت اما ژاوی در فکر انتخاب او به عنوان نزدیک ترین بازیکن به ستاره انگلیسی رئال است.

(1945562

مجله اخبار فوتبال خارجی