ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد ممکن است در ماه ژوئن به پرتغال یا برزیل بپیوندد – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

https://thepeoplesperson.com/2022/12/25/former-man-united-manager-jose-mourinho-could-join-portugal-or-brazil-in-june-257054/ منبع:


آینده ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، پس از اینکه فدراسیون فوتبال پرتغال (FPF) به صراحت اعلام کرد که می خواهد او سرمربی جدید تیم ملی شود، در هاله ای از ابهام قرار دارد.

شما باید در نقش مربی زندگی کنید، بروید و بازیکنان را ببینید، با آنها صحبت کنید.

مشخص نیست که آیا هر یک از این دو کشور تا ژوئن منتظر مورینیو خواهند بود تا سکان هدایت این تیم را به دست بگیرد یا اینکه تصمیم او برای پایان فصل با رم به قیمت او برای مدیریت هر دو تمام خواهد شد.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که موو هر دو کار را همزمان انجام خواهد داد، اما فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس (از طریق کوریره دلا سرا) باور نمی کند که این اتفاق بیفتد.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اگر این بازیکن 59 ساله هر دو شغل را انتخاب کند، مطمئناً یک بار دیگر بازیکنان یونایتد را هدایت خواهد کرد.

برزیل آنتونی، کازمیرو، فرد و الکس تلس را دارد.

و خروجی پرتغالی Correio de Manhã می‌گوید که گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که مورینیو در برزیل به کار خالی‌شده توسط تیته علاقه دارد.

فرناندو سانتوس پس از خروج ناامیدکننده ایبری ها از جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی به دست مراکش اخراج شد.

“من فکر نمی کنم [he will do both jobs]همچنین با توجه به جدیت و توجهی که به آن می کند، فکر نمی کنم چنین تکلیفی را بپذیرد.

در همین حال کوریره دلو اسپورت مدعی است که Special One تا قبل از ژوئن در مورد چیزی تصمیم گیری نخواهد کرد و گفت: “سرمربی پرتغالی تا پایان فصل خود را به طور انحصاری وقف رم خواهد کرد.”

در صورتی که وولوز نتواند در این فصل از سقوط اجتناب کند، می‌تواند هدف بلندمدت روبن نئوس نیز به آنها ملحق شود.

شایعات زیادی برای جایگزینی مورینیو وجود داشت اما تا ژوئن 2024 با تیم سری آ آ اس رم قرارداد دارد.

پرتغال برونو فرناندز و دیوگو دالوت را دارد و ممکن است تعدادی از هم تیمی های بین المللی به یونایتد بپیوندند، مانند دروازه بان دیوگو کاستا، هافبک تهاجمی خوائو فلیکس، وینگر رافائل لئو و گونسالو راموس مهاجم همگی به اولدترافورد مرتبط هستند.