ژیرو: البته که می خواهم در میلان بمانم

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی میلان، پس از شکست تاتنهام در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا ابراز غرور کرد.

ژیرو: البته که می خواهم در میلان بمانم

ژیرو درباره سیو دروازه بان اضافه کرد: آخرین سیو مینیان؟ عالی بود و او در طول بازی عملکرد خوبی داشت و این برای تیم بسیار مهم بود و تا پایان بازی کیفیت خود را نشان داد. می دانستیم که تاتنهام می تواند با ضربات آزاد خطرناک باشد. ما به آنها فرصت خطرناکی دادیم، اما مایک مینیان کار بزرگی انجام داد.

او درباره آینده خود با میلان گفت: البته که می خواهم بمانم. در میلان احساس بسیار خوبی دارم. ما فصل فوق العاده ای داشتیم و این فصل می خواهیم در لیگ قهرمانان به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنیم. ما شانس صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده را داریم و این هدف دیگری برای ماست. تمام تلاشم را برای کمک به بازیکنان جوان انجام دادم و امشب روحیه تیمی و عزم خوبی نشان دادیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژیرو در اظهارات خود به شبکه ایتالیایی Sport Mediate گفت: حضور در مرحله یک چهارم نهایی با این تیم برای من بسیار ارزشمند است. من به هم تیمی هایم بسیار افتخار می کنم.


سرویس خبر شماره: 1894748
18 مارس 1401 در 05:35
2.4K |

0نقطه نظر

می توانستیم بیش از یک گل بزنیم

وی افزود: بازی مورد نظرمان را انجام دادیم، حتی موفق شدیم بیش از یک گل بزنیم. آنها (تاتنهام) سعی کردند در منطقه ما خطرناک باشند، زمانی که ما بهترین فرصت را داشتیم.