ژیرو: این پیروزی دلگرم کننده ما را در مسیر درست قرار داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی امشب اولین بازی خود در مسابقات قطر 2022 را مقابل استرالیا برگزار کرد.


سرویس خبر شماره: 1855024
دسامبر 02, 1401 در 01:36
721

0نقطه نظر

اولیویه ژیرو که در آن بازی دو گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در پایان بازی به خبرنگاران گفت: کدام بخش های تیم ما نیاز به بهبود دارد؟ عملکرد ما در دقایق ابتدایی بازی. اگر می خواهیم بی عیب باشیم. و برای تبدیل شدن به یک تیم کامل، باید این مشکل را برطرف کنیم. باید در شروع بازی بهتر باشیم.

با گل اولی که زدیم تیم را ترساندیم اما خیلی سریع واکنش نشان دادیم و برگشتیم. حتی اگر موقعیت های بیشتری وجود داشت، می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. ما همدیگر را خیلی خوب پیدا کردیم و کارآمد بودیم. البته، همه چیز کامل نیست. این برد گامی درست در مسیر درست بود و اعتماد به نفس تیم را افزایش داد. حتی اگر مجبور باشیم از اشتباهات کوچک خود درس بگیریم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در این دیدار که در ورزشگاه های الوکره و الجنوب برگزار شد، فرانسوی ها با یک گل از حریف عقب بودند اما با دو گل اولیویه ژیرو، یک گل آدرین رابیو و یک گل کیلیان امباپه موفق به شکست شدند. حریف 4-1

اولیویه ژیرو که در پیروزی 4-1 فرانسه مقابل استرالیا دو گل به ثمر رساند، این پیروزی را در افزایش اعتماد به نفس خروس ها موثر دانست و آن را گامی محکم در مسیر درست توصیف کرد.

ژیرو: این پیروزی دلگرم کننده ما را در مسیر درست قرار داد