دشان: متاسفانه مصدومیت هرناندز جدی است


سرویس خبر شماره: 1855026
دسامبر 02, 1401 در 01:49 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با توجه به لیست طولانی مصدومان تیم فرانسه، این پرونده به قدری برای دیدیه دشان مهم بود که حتی اگر تیمش در نهایت 4-1 پیروز شد، ترجیح داد بیشتر صحبت های خود را به رسانه ها اختصاص دهد تا از وضعیت مصدومیت هرناندز ابراز نگرانی کند. .

بازی خشن و فیزیکی استرالیا
استرالیایی ها نیمه اول فیزیکی را انجام دادند. در نیمه دوم شرایط متفاوت بود، اما اگر قرار است به کسی تبریک بگوییم، فقط باید به بازیکنان من تبریک گفت.

بازگشت خوب برای فرانسوی ها و پیروزی بزرگ 4-1
در شروع مسابقه گل و لای داشتیم، انگار آب سردی روی سرمان ریخته شد. اما کاری را که باید انجام می دادیم و به بازی برگشتیم، در نیمه دوم آنقدر خوب بودیم که می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم. اما در این دیدار آنقدر خوب کار کردیم و آنقدر نکات مثبت داشتیم که نمی توانیم چیزی بگوییم.

دشان پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استرالیا از مصدومیت لوکاس هرناندز ابراز نگرانی کرد.

دشان: متاسفانه مصدومیت هرناندز جدی است

در حالی که در دقایق ابتدایی شرایط برای فرانسه خوب پیش نرفت و آنها با یک گل از استرالیا عقب بودند، در دقیقه 12 بازی، تنها دقایقی پس از دریافت گل، لوکاس مصدوم شد و کادر پزشکی او را از زمین خارج کرد. دشان برادرش تئو هرناندز، مدافع چپ میلان را جایگزین او کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوکاس هرناندز مدافع تیم فرانسه در دقایق ابتدایی دیدار امشب مقابل استرالیا دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد.

مصدومیت لوکاس هرناندز
او باید توسط پزشکان معاینه شود و جواب آزمایشات بیاید اما به نظرم مصدومیتش جدی بود. اما باید منتظر تایید باشیم. قطعا نه. این هم بخشی از فوتبال است. این مهم ترین نقطه سیاه بازی امشب برای فرانسه بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی