کارشناس ادعای عجیبی درباره ستاره نیوکاسل یونایتد ایسک می کند

گارث کروکس، ستاره سابق لیگ برتر انگلیس، به طور عجیبی مدعی شده است که الکساندر ایسک، مهاجم مرکزی برتر نیوکاسل، ممکن است به عنوان بازیکن بزرگ نیوکاسل شناخته نشود. اظهارات او پس از آن بیان شد که این سوئدی در یک گل 5-1 مقابل شفیلد یونایتد به ثمر رساند.

Garth Crooks مدعی است که الکساندر ایساک مانند Alan Shearer & Co «خاص» نیست.

ایساک 24 ساله یکی از مورد توجه ترین مهاجمان میانی لیگ برتر است. او سریع است، به خوبی با هم تیمی ها ترکیب می شود، و چشم به هدف دارد و او را به یک بسته کامل تبدیل می کند. در حالی که کروکس کیفیت او را تصدیق می کند، مطمئن نیست که آیا ایسک به اندازه بزرگان نیوکاسل یونایتد، مالکوم مک دونالد، کوین کیگان، آلن شیرر و اندی کول خاص است یا خیر.

کروکس در ستون خود در بی‌بی‌سی ادعا کرد که هواداران نیوکاسل یونایتد چیزی خاص از مهاجم مرکزی خود می‌خواهند، به این معنی که ایسک آن را در اختیار ندارد. مرد انگلیسی فاش کرد:

هواداران نیوکاسل یونایتد از مهاجم مرکزی خود انتظار کمی خاص دارند.

پس از همه، آنها افرادی مانند مالکوم مک‌دونالد، کوین کیگان، آلن شیرر و اندی کول را داشته‌اند و همگی پارک سنت جیمز را با گل‌هایی زیبا کرده‌اند – و تعداد زیادی از آنها.

وی در پایان افزود:

الکساندر ایسک ممکن است به عنوان یکی از بزرگان نیوکاسل شناخته نشود، اما با زدن 23 گل در تمام رقابت ها در این فصل، او مطمئنا نقش خود را در اطمینان از اینکه سرخابی ها به اندازه کافی از یک فصل بسیار تنبیهی بهبود یافته اند، ایفا کرده است. لیگ قهرمانان تاثیر خود را گذاشت

الکساندر ایساک در پیروزی مگا نیوکاسل یونایتد بر شفیلد هیجان انگیز بود

روز شنبه، نیوکاسل رتبه هفتم ادی هاو، در بازی سی و چهارم لیگ برتر، از شفیلد یونایتد در سنت جیمز پارک استقبال کرد. به طور غیرمنتظره ای، نیوکاسل خود را زیر دروازه ها دید و شفیلد بلافاصله مبارزه را به سمت آنها برد. . در پنج دقیقه بعد، آنل احمدهودزیچ برای تیم ضعیف گلزنی کرد و روی یک ضربات ایستگاهی عالی گلزنی کرد.

نیوکاسل مدتی طول کشید تا دوباره جمع شود و در نهایت توسط ایسک در دقیقه 26 به گل برگشت. ایساک با دریافت توپ از جیکوب مورفی، ضربه محکمی به پایان رساند و از سمت راست محوطه جریمه، پشت تور را پیدا کرد. برونو گیمارش در دقیقه 54 نیوکاسل را در محوطه جریمه اخراج کرد تا اینکه ایسک با یک پنالتی خوب اختلاف را دو برابر کرد. بن آزبورن (گل به خودی) و کالوم ویلسون هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا نیوکاسل با نتیجه 5-1 پیروز شود.

جدا از بریس، ایسک، مرد مسابقه، چند موقعیت ایجاد کرد، سه دریبل را تکمیل کرد، دو ریکاوری کرد و سه دوئل زمینی را برد. در مجموع، این یک عملکرد درخشان از مهاجم سابق رئال سوسیداد بود.

https://sportslens.com/news/newcastle-united-bizarre-garth-crooks-alexander-isak/ منبع: