لیورپول اف سی انتظار دارد محمد صلاح بماند – منبع اصلی – باشگاه لیورپول

با افزایش گمانه زنی ها در مورد آینده محمد صلاح در لیورپول، اکنون هر دو بازیکن و باشگاه به طور قابل اعتمادی در حال برنامه ریزی برای فصل آینده با هم هستند.

صلاح در جریان تساوی 2-2 روز شنبه مقابل وستهم با یورگن کلوپ در زمین مسابقه با نگرانی ها در مورد فرم او درگیر شد.

اظهارات مهاجم پس از بازی به خبرنگاران جمع‌آوری شده – که به آنها می‌گفت «امروز آتش می‌گیرد اگر صحبت کنم» – فقط در مورد خروج احتمالی تیتر یک خبر بیشتر شد.

اما علیرغم علاقه مداوم عربستان سعودی، دیوید اورنشتاین از اتلتیک گزارش می دهد که لیورپول “کاملاً انتظار دارد” صلاح بماند و شماره 11 “هیچ نشانه ای مبنی بر تمایل به خروج ارائه نکرده است.”

قرارداد صلاح در پایان سال 2024/25 به پایان می رسد، اما اعضای سلسله مراتب باشگاه “بر اساس این برنامه ریزی می کنند که او بخشی از تیم آنها برای فصل آینده باشد.”

گفته می شود موضع این بازیکن 31 ساله “با میل لیورپول ازدواج می کند” و “پیش بینی می شود که او در آنفیلد بماند.”

توضیح داده شده است که منافع عربستان سعودی “از بین نرفته است”، اما اکنون نسبت به تلاش مضحک آنها برای خرید قراردادهای بلندپایه یک سال پیش، “کمتر تهاجمی” است.

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 31 مارس 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و برایتون اند هوو آلبیون در آنفیلد جشن می گیرد.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

با توجه به شرایط قرارداد صلاح، این احتمال وجود دارد که باشگاه‌هایی که در حال بررسی انتقال این بازیکن مصری هستند، اکنون برای انتقال آزاد در سال 2025 بازتر باشند.

این پس از آن صورت گرفت که لیورپول پیشنهاد 150 میلیون پوندی الاتحاد را در ماه سپتامبر رد کرد و پیشنهادهایی مبنی بر رد شدن پیشنهاد 215 میلیون پوندی رکورد جهانی نیز رد شد.

صلاح از زمان بازگشت از مصدومیت در اوایل سال جاری برای رسیدن به فرم ثابت تلاش کرده است، اما او همچنان در این فصل در 41 بازی 24 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است.

این او را در صدر جدول گلزنان و خلاقانه برای کمپین قرار می دهد، در حالی که او در میان پنج گلزن برتر باشگاه در تمام دوران است.

باید دید که آیا لیورپول به صلاح – که در ماه ژوئن 32 ساله می شود – پیشنهاد قرارداد جدیدی خواهد داد یا خیر، اما با جدایی کلوپ در پایان فصل، آنها مصمم به حفظ طلسم هجومی خود برای آرنه اسلات هستند.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-fc-expect-mohamed-salah-to-stay-leading-source/ منبع: