کارشناس از یک بازیکن ثابت LFC که در این فصل به بهترین حالت خود بازگشته است، خوشحال است

جان هارتسون ادعا کرده است که به خصوص یکی از بازیکنان لیورپول در تمام فصل فوق‌العاده بوده است و معتقد است که ستاره قرمزها در پست مربوطه خود بهترین بازیکن جهان است.

این بازیکن 48 ساله پس از شکست 4-1 لیورپول مقابل لوتون در آنفیلد در چهارشنبه شب صحبت می کرد که در آن شماره 4 ما در اوایل نیمه دوم با یک گلوله گلوله را به تساوی کشاند. نکته ها.

ملی پوش هلندی به نظر می رسد که او در این فصل به بهترین حالت خود بازگشته است و امیدوار است که اولین جام خود را به عنوان کاپیتان لیورپول در روز یکشنبه هنگامی که مرسیسایدرها در فینال جام لیگ به مصاف چلسی در ومبلی می روند، به دست آورد.

او دوباره در تمام فصل فوق العاده بوده است. هارتسون به Premier League Productions (از طریق The Boot Room) گفت. “امشب در نتیجه 1-0 آنها برای خودشان متاسف نشدند، آنها می دانستند که باز خواهند گشت. عملکرد یک کاپیتان خوب، ما همیشه این را در مورد او می گوییم، او بسیار ثابت است، او بسیار خوب است، اگر بهترین مدافع میانی جهان نباشد، او را در کنار او قرار می دهم.”

بیشتر بخوانید: “باید آماده بود” – واکنش یورگن کلوپ به تساوی مقابل اسپارتا پراگ در لیگ اروپا

فن دایک در این فصل در قلب خط دفاعی خود به بهترین حالت خود بازگشته است و از زمانی که بازوبند در تابستان به او داده شد، احیا به نظر می رسد.

او اکنون 32 سال سن دارد و یکی از باتجربه ترین اعضای تیم کلوپ است.

او به عنوان نمونه پیشرو است و مشتاق است تا اطمینان حاصل کند که استانداردها در باشگاه بالا باقی می مانند، زیرا ما در این دوره به چالش در هر چهار جبهه ادامه می دهیم.

بسیاری می ترسیدند که بهترین روزهای مرد سابق ساوتهمپتون پس از مصدومیت شدید زانو که چند سال پیش متحمل شده بود، گذشته باشد، اما او همچنان به بسیاری از افراد ثابت می کند که اشتباه می کنند.

بیایید امیدوار باشیم که او این آخر هفته جام لیگ را زیر طاق بلند کند!

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: جانشینان بالقوه یورگن کلوپ، بررسی بازی آرسنال مقابل لیورپول و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/02/23/pundit-liverpool-ace-consistent-admission/ منبع: